Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2012

Το διπλό βραβείο και ό,τι αγαπώ....

Να' μαι κι' εγώ... ήρθε και η σειρά μου!
Η καλή φίλη Μαρία http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/ μου παρέδωσε τη σκυτάλη του παιχνιδιού κι' αυτά τα δυο όμορφα βραβεία. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου.

Ε, να μην πω κι' εγώ τα τρία πράγματα που αγαπώ;




1. Την ειλικρίνεια
2. Το χιούμορ
3. Το μέτρο.        Αυτό που συχαίνομαι ........ η θρασυδειλία!!!!!!                                                                                                          και αν δεν είναι αυτά τα ζητούμενα...  Αγαπώ 1. Τη θάλασσα.... 2. Τον βοριά.... και 3. Τα σκυλιά!!!
Και μη κοιτάτε που έχω στο blog μου τρία τυφλά ποντίκια.... είναι για ξεκάρφωμα!!!!!!
Τώρα, δε νομίζω πως υπάρχει καμία φίλη που να μην έχει παίξει.... Αν ναι, με χαρά της προσφέρω και τα βραβεία και τη σκυτάλη του παιχνιδιού.                                                      
Να είστε πάντα καλά........ Σας γλυκοφιλώ! 

ΥΓ.  Έχω το "θέμα" σχεδόν έτοιμο και δε βρήκα παλιό συρτάρι. Πάω να παραγγείλω ένα καινούριο!!!
Η αλήθεια είναι ότι έχω ένα ιδανικό αλλά θα πρέπει να το αφαιρέσω από μια παλιά τουαλέτα με έναν υπέροχο καθρέπτη. Δε μου πάει η καρδιά........

15 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ , ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ!!!!!!!!
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΕΝΑ ΣΥΡΤΑΡΙ!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΤΕΛΙΚΑ ΜΟΝΟ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΑΣ ΜΗ ΤΟ ΧΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου....
      Δεν πειράζει.... θα "παλιώσω" το καινούριο!!!!
      Ευχαριστώ πάντως......
      Μακάρι να βοηθήσουμε.... εγώ κάνω ό,τι μπορώ!!!
      Το ξέρεις ότι μαχαιρώνονται για ένα μπουφάν ή ένα ζεστό παλτό;;;;; Απίστευτα πράγματα... πρωτόγνωρα...
      Ο Θεός να βάλει το χέρι Του!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Φιλία μου καλημέρα σου!!!!!!!

    Με έκανες και γέλασα πρωινιάτικα.. ΝΑ χαίρεσαι τα βραβεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πέρασα να δω τι κάνεις και μ'έκανες και γέλασα πάλι! Είσαι ωραίος τύπος έχεις ποιοτικό χιούμορ! Πολλά φιλάκια! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΤΑ ΣΚΥΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΡΤΑΡΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΨΑΧΝΩ!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλία και εγώ είμαι σε αγωνιώδη αναζήτηση για το συρτάρι...περπατώ στο δρόμο και το μάτι μου όλο στους σκουπιδοτενεκέδες γυρνάει...Ελπίζω να είμαστε τυχερές...γιατί η Ρένα θα μας κυνηγήσει με τα βρεγμένα της συρτάρια....χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ...ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΕΦΙΑΛΤΗΣ ...ΕΧΩ ΕΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΜΟΥ ΕΛΠΙΖΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΑΡΤΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ.....ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΘΑ ΠΑΛΙΩΣΩ!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ζαβολιάρα. Τρία πράγματα σου ζήτησαν και όχι 3χ2.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συγχαρητήρια για τα βραβεία σου, σου εύχομαι ο νέος χρόνος που διανύουμε να σου φέρει πολλά ακόμα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα!!
    gratz για τα βράβεια! Πάντα τέλεια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΑ ΤΥΦΛΑ ΣΟΥ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΟΧΗ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΕΣ!!!!!!ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΙ ΜΑΡΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ DREEMEL ΣΟΥ ΑΣΧΕΤΟ Ε ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡ ΠΟΙΟ.ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. νασαι καλα κοριτσι..πολυ ομορφες εικονες του εαυτου σου..καλα να περνας..πολλα φιλικια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;