Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Η περιπέτεια μιας κορνίζας


Παρεούλα μου αγαπημένη, μιλάμε για πολύ κρύο....
Έχουμε -2 στη γειτονιά μου!!!!
Κι' εγώ... φτιάχνω κορνίζες! Πώς λέμε ασ' τον τρελό στην τρέλα του.... ένα τέτοιο πράμα. 
Και δοξάζω το Θεό κάθε μέρα που μπορώ ακόμα και κάνω την τρέλα μου, τα πράγματα όσο πάνε και γίνονται χειρότερα, κόσμος πεινάει, κόσμος κρυώνει.... Τα ύστερα του κόσμου!!!! Τόγραφε τότε ο Καζαντζάκης, το ζούμε στον τόπο μας σήμερα!!!!
Αλλά, ας είμαστε αισιόδοξοι όσο μπορούμε.......................

Στην κορνίζα μας λοιπόν.
Είπα, η γυναίκα, να λάβω μέρος στο διαγωνισμό της "Pink dreamer" με μια κατασκευή σε ξύλο.
Βρήκα μια κορνίζα άδεια και λέω "Το τέλειο.... θα κάνω πυρογραφία". Είχα και πυρογράφο από το γνωστό γερμανικό σούπερ μάρκετ, τι δηλαδή μόνο η Νάσια θα κάνει παγόνια;  Θα κάνω κι' εγώ λουλούδια!! 
Λάθος πρώτο:  Ξέχασα ότι είχα και το Versatip της Dremel το οποίο είναι κλάσεις καλύτερο!
Λάθος δεύτερο:  Η επιλογή του μοτίβου, ατυχέστατη!! Ιδού η πρώτη γωνία......
Τι κάνουμε τώρα;
Κάνουμε και την απέναντι γωνία......
Δε μ' άρεσε. Κοιτάζω την ανάρτηση της Νάσιας, δεν είχε τόση μαυρίλα, παίρνω το γυαλόχαρτο και του δίνω και καταλαβαίνει. Σάμπως είχα δει ποτέ μου πυρογραφία;
Τρίτο λάθος:  Το You tube είναι γεμάτο βιντεάκια σχετικά!
Τό'χα ξύσει κιόλας, άσπρισε, δε φαινόταν σχεδόν τίποτα, το βάφω μπεζ - ροζ, λέω θα του βάλω πατίνες να σκουρύνουν οι εσοχές....... 
Μάλιστα. Πασαλειβόταν όλη η γύρω περιοχή, σκούπιζα αμέσως την πατίνα, έφευγε και  απ' τις εσοχές.
Σάμπως είχα ξαναδουλέψει με πατίνες; 
Να μην τα πολυλογούμε,  έξυνα έβαφα και πήρα τη μεγάλη απόφαση.
Θα τη σκεπάσω την τιμημένη την πυρογραφία.
Χαρτοπετσέτα κολλημένη σε χαρτόνι για να βγαίνει το μοτίβο έξω, πετρούλες, χαριτωμενιές, μόλις είχε έρθει κι' ο κούριερ απ' τις Μορφές και μου είχε φέρει μια σφραγίδα σιλικόνης με "γραπτά" - τη λάτρεψα τη σφραγιδούλα - και αυτό ήταν το άδοξο τέλος μιας πυρογραφίας........
Δεν το βάζω κάτω όμως, θα πάρω το κατάλληλο ξύλο και θα κάνω κι' άλλη. Μ' άρεσε το παιχνιδάκι!!!
Η σταρ στη φωτό είναι η εγγονή μου η Θοφία που όποτε έρχεται σπίτι μου θέλει να της βάζω ΚΑΡΓΙΟΝ!!!!  Μιλάμε για πολύ γέλιο......δεν έχει κλείσει ακόμα τα τρία.......
Σ' αυτήν θα το χαρίσω το "έργο"!!!!!!
Σας γλυκοφιλώ.... Πάω να χουχουλιάσω η ξενύχτρα.....


32 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΓΙΝΕ Η ΚΟΡΝΙΖΑ ΣΟΥ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ Η ΠΥΡΟΓΡΑΦΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΗΤΑΝ ΑΠΛΗ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΗΝ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΟΦΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια, Ρενάκι;;; Έπρεπε να την αφήσω έτσι, ε;;;
      Να σου πω, τώρα που τα βλέπω, έχεις δίκιο!!!!

      Διαγραφή
  2. Μα τι μου θυμίζει...τι μου θυμίζει...τούτη η περιπέτειαααα; αααα το ξεφλούδισμα του τουρτόδισκου!!! Νάξερες πώς σε καταλαβαίνω...
    Εστω κι έτσι, κι άλλαξε χίλια χρώματα και τεχνικές έγινε γλυκούλα, η Θοφία θα την εκτιμήθει.
    Φιλάκια παγωμένα κι απο εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τραβάω, αγαπημένη μου.....
      Οι άσχετοι που θέλουν να λαβαίνουν μέρος και σε διαγωνισμούς, μην πω τίποτα βαρύ!!!!

      Διαγραφή
  3. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!Η ΚΟΡΝΙΖΑ ΣΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΖΟΥΖΟΥΝΑ ΣΟΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ζουζούνα μου... ναι, καλή είναι....
    Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!
    ΒΛΕΠΩ ΣΚΑΛΙΖΕΙΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΚΑΙ ΞΥΛΑ!!!!!!!!!!ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ ΤΑΛΕΝΤΟ!!!!!!!!!!ΚΑΙ ΝΤΕΚΟΥΠΑΖ!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΓΓΟΝΗ ΣΟΥ!!!!!!ΘΤΑΡ Η ΘΟΦΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εμενα κ με τη πυρογραφία μου αρεσε πρέπει να πω!!τελικά πολύ όμορφη έγινε, κ μου αρεσε πολύ κ το σπιτάκι σου έτσι που το εφτιαξες!καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλημερα καρδια μου..η Μαγισσα μαγευτηκε μ'αυτα που κανεις..μου αρεσει που με λες ετσι..καποια στιγμη θα σας βγαζω μια μια παρατσουκλια που λεμε εμεις οι ποντιοι..νασε καλα..καλη σου μερα..φιλια πολλα♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φιλία μου να'ξερες πόσες φορές έχω ζήσει τέτοιες περιπέτειες!!!Τελικά το αποτέλεσμα μια χαρά και ή εμπειρία ακόμη καλύτερη! Όσο για το σχόλιό σου στην ανάρτησή μου θα συμφωνήσω απόλυτα. Κάποιοι καλλιτέχνες πρέπει να κρατάνε το επίπεδό τους και αν όχι να αποσύρονται να περιορίζονται σε πράγματα που ταιριάζουν στην ηλικία και το όνομά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που συμφωνούμε.... Σ' ευχαριστώ για το ευγενικό σου σχόλιο.... πράγματι, η εμπειρία άξιζε!!!!!

      Διαγραφή
  9. Είναι πολύ χαριτωμένη! Και για να μη ξεχνάμε η προσπάθεια μετράει! συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ονειρεμένη η κορνιζούλα σου αλλα ονειρεμένη και η μικρή θοφία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ καλή και η πυρογραφία, αλλά αφού δεν σου άρεσε.......... τελικά σου βγήκε σε καλό, γιατί η κορνίζα έγινε τέλεια!!!! Να τη χαίρεσαι τη Θοφία σου!!! Πολύ γλυκό κοριτσάκι!! Και 'μεις ψοφίσαμε στη Δροσιά!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η Θοφία έκλεψε την παράσταση από την κορνίζα. Όχι ότι η κορνίζα δεν έγινε ωραία. Άξιζαν οι ταλαιπωρίες που πέρασε.Φιλιά, Φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγώ θα αρχίσω από την Θοφία!!!!!! Κούκλα είναι να την χαίρεσαι… έχω και εγώ δύο κούκλους εγγονούς 3 ½ και 5 1/2 λες να τους γνωρίσουμε…..!!! Η κορνίζα έγινε πάρα πολύ ωραία… όπως πολύ όμορφη ήταν και με την πυρογραφία, πιο απλή βέβαια άλλα πολύ ωραία!!! Να προσπαθήσεις ξανά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ, γλυκιά Φιλία, δυστυχώς δεν έχεις μόνο εσύ αυτό το "προτέρημα", να φτιάχνεις, να διορθώνεις, να ξαναφτιάχνεις, να χαλάς, κλπ... Το είπαν και οι άλλες οι "παλιές" του club! Το αποτέλεσμα όμως σε δικαίωσε και με το παραπάνω!
    Όντως κι εμένα η πυρογραφία που φαινόταν όμορφη, αλλά όλα έγιναν για να δοκιμάσεις την καινούργια σφραγίδα! Δεν εξεγείται αλλιώς! Φιλιά και να χαίρεσαι την εγγονούλα σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Διαβάζω το γραπτό σου και γελάω!!!! Θυμάμαι τα δικά μου χάλια με τον πυρογράφο και ξεκαρδίζομαι!!! Βέβαια τότε που τον δοκίμαζα δε γελούσα καθόλου αλλά... τέλος πάντων! Η απόλυτη αποτυχία!
    Εσύ πάντως αφού κατόρθωσες να το επαναφέρεις...είσαι άξια συγχαρητηρίων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγπητη Φιλια, υπεροχη η κορνιζα (σφραγιδα,πολυ γλυκια!!!)με την κουκλιτσα της μεσα. Παντως και η πυρογραφια μου αρεσε παρα πολυ! Νομιζω πρεπει να την ξαναφτιαξεις! Ηταν διακριτικη και εκανε ωραια αντιθεση το σκουρο με το ανοιχτο καφε...
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφη η κορνίζα. Και η αρχική της μεταμόρφωση εμένα μου άρεσε. Ήταν πολύ όμορφο το σχέδιο και διακριτικό. Και η τελική της μορφή μου αρέσει επίσης. Την εγγόνα σου να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εχω ζήσει εγώ περιπέτειες, και φαντάσου τον πυρογράφο δεν τον εχω δοκιμάσει ακόμα!! Η κορνίζα σου όμως εγινε υπέροχη!! Δεν συγκρίνεται όμως με την ομορφιά που εβαλες μέσα!! Να σου ζήσει Φιλία μου η εγγόνα σου!! Αντε και στα δικά μου να δούμε πότε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φιλια μου ειναι υπεροχη! σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φιλία μου, να χαίρεσαι την πανέμορφη εγγονούλα σου Θοφία!!!Πανέμορφη η κορνίζα τελικά , μετά από τόση περιπέτεια!! τα κατάφερες περίφημα!!μπράβο σου!!καλή μας επιτυχία! φιλάκια .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλύκα η κορνίζα και η εγγονούλα ακόμη πιο γλύκα. Δεν μπορώ να φανταστώ τι ήθελες να κάνεις με τον πυρογράφο και τι μορφή να δώσεις αλλά αυτή που έκανες τελικά είναι πάρα πολύ ωραία. Μοιάζει η εγγονούλα τη γιαγιά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλες μου αγαπημένες,
    Χίλια ευχαριστώ για τις επισκέψεις και τα σχόλιά σας....
    Και, για όποιον δεν κατάλαβε.... η Diva Θοφία, με ή χωρίς "καργιόν", έκλεψε την παράσταση!!!! Ευτυχώς, γιατί από κορνίζα........
    Όχι, Jenny μου, φατσικά δε μοιάζουμε καθόλου. Από χαρακτήρα όμως, μάλλον πάρα πολύ. Είναι κι' αυτή Υδροχόος!!!!!!
    Ποδηλάτισσα, λες να πάμε για "γνωριμίες";!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν έχω λόγια για την ανηψιά!!! ......αλλά και η κορνίζα τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλία μου καλησπέρα και καλώς σε βρήκα!!! έγινε πανέμορφη και πολύ ιδιαίτερη η κορνίζα σου!!!! αν θέλεις έλα από το σπιτάκι μου θα σε περιμένει ένα όμορφο μουσικό βραβειάκι καλωσόρισμα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;