Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Βραβείο από τη φίλη "aMaryllis"

Νάτο πάλι το βραβειάκι!!!!!!

Blogoγειτονίτσα αγαπημένη, γεια και χαρά.........
Τα μάθατε; Πήρα κι' άλλο βραβείο, αυτή τη φορά απ' την καλή μου φίλη "aMaryllis". Σ' ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα, για την τιμή!!!

Είναι και πολλά τα ερωτήματα.... τι να πρωτοπώ εδώ πέρα.......
Στο τέλος, καλέ, θα με ξέρετε καλύτερα από μένα!!!!
Κι' ότι ήθελα να δημιουργήσω ένα στιλ "βαμπ", μοιραίο και μυστηριώδες... μου το χαλάτε!
Έχουμε λοιπόν και λέμε:

1. What's your favorite song?  Αυτόν τον καιρό, Ο Εθνικός Ύμνος!
2. What's your favorite desert?  Και τι δε θά' δινα για μια "Μέρκελ φλαμπέ"!!!!
3. What ticks you off?  Το ψέμα και μάλιστα με άνεση, λες κι' ο άλλος είναι ηλίθιος
4. When you're upset......  Με σύντομες και δημοκρατικές διαδικασίες, τους πήρε όλους και τους σήκωσε.... Αν, όταν ηρεμήσω δω πως είχα άδικο, ζητώ συγνώμη. Αν δεν είχα, τραβάω "delete" στο πρόσωπο που το προκάλεσε όλο αυτό. Για τους πολύ δικούς μου, το "delete" δεν ισχύει φυσικά, προσπαθώ ξανά και με ηρεμία.
5. What's your favorite pet?  Ο σκύλος.
6. Black or white? Και τα δύο
7. Biggest fear.... Οτιδήποτε δεν ελέγχεται (σεισμός, πλημμύρα.....)
8. Every day attitude..... Κέφι,αισιοδοξία, ευγνωμοσύνη που ξημερώθηκα και τα νιώθω όλα αυτά.
9. What's perfection?   Η Φύση
10. Guilty pleasure....  Άπαξ και αποφασίσω "pleasure", γιατί να νιώθω "guilty"??????

Και τώρα, επτά τυχαίες σκέψεις......  Πειράζει να είναι και ερωτήματα;
1. Γιατί δε ζητάμε την αποζημίωση για τα εγκλήματα των Γερμανών;
2. Νάχαμε, λέει, τίμιους και πατριώτες πολιτικούς!!!
3. Ουφ, πάλι συννεφιά σήμερα.... θέλω ή φως ή σκοτάδι.
4. Πρέπει να οργανώσω τα οικονομικά μου....
5. Αχ, ας γίνονταν οι πλούσιοι λίγο φτωχότεροι και οι φτωχοί πλουσιότεροι!
6. Γιατί στις διαφημίσεις είναι όλοι μεσ' την καλή χαρά; Μου τη δίνουν.
7. Πρέπει να βρω συρτάρι!!!!!!!!!

Ελπίζω να σας κάλυψα.... Αλλά, μη νομίζετε δα ότι με ξέρετε από μέσα κι' απ' έξω...... χι χι χι...
κρατάω κρυφά χαρτιά εγώ!!!!!!  Είπαμε Femme fatale!!!!  (τρομάρα μου)

Και, παραδίδω το βραβείο σε όποιον περάσει απ' το σπιτάκι μου γιατί σας αγαπώ ΟΛΟΥΣ!!!
Και σας φιλώ πολύ πολύ


14 σχόλια:

  1. χαχαααα πολύ γέλασα!!! και με τη Merkel και με το pleasure και και και..
    όσο για τα εγκλήματα των Γερμανών.... μου έδωσες τροφή για ανάρτηση...... θα το επεξεργαστώ σύντομα..
    Καλημέρααααααααααααα

    υγ: σου στέλνω τον Ποπίτσο anytime.. ;) και όχι και μούγκα.. μαζί δεν περνάμε τα σ/κ;; εξάλλου, το λες και μόνη σου: blogging is cheaper than a therapist!!! ;) φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ...ΟΛΟΙ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ.....ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΑΠΟ ΧΙΟΝΑΚΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ....ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άνοιξε τα χαρτιά σου πονηρούλα...καλησπέρα με πολύ χιόνι εδώωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεια σου Φιλία!Έχεις δίκιο ,πολύ βραβείο και εγώ που τριγυρνούσα σήμερα να δω που θα το δώσω το είχαν πάρει σχεδόν όλοι!!!Πολύ ωραία ανάρτηση με γέλιο και αλήθειες !!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ!!!!!!!
    ΜΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟ!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΝΑ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ Η ΕΥΤΥΧΙΑ, ΕΝΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΚΑΝΕ Η ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΑ ΚΑΙ Η ΑΣΠΑ!
    ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μωρέ τι καλά που τα λες! Με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη. Με γεια το βραβείο σου ...Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχιχχιχοχο!όταν ψήσεις Μέρκελ να μας καλέσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοριτσι μου γλυκο..καλο μηνα..πολυ ομορφα τα λες..νασαι καλα..με γεια το βραβειο σου..μ'αυτο θα πολεμησουμε..με το χιουμορ..το γελιο,τη χαρα,την αγαπη,την φιλια..καλο βραδυ..τα φιλια μου...♥♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάκι μου!!!! Καλό μήνα!!!! Γλυκό και ζεστό σαν κι εσένα!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΕΣΤΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!
    ΚΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΗ!!!!
    ΥΓ.ΤΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙΣ ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΧΤΟ ΒΙΒΛΕΙΟ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΥΛΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Σαββατοκύριακοοοοο!!!! Σου έχω κι άλλο βραβείο!!! Χι χι χι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φιλία μου , μου αρέσεις πάάάάάάρα πολύ!!!χαίρομαι που σε γνωρίζω γλυκιά μου!!!φιλάκια και καλό σου μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;