Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Αναδρομή στα αγαπημένα του 2011



Νά'μαι κι' εγώ με τη σκυτάλη στο χέρι για τα TOP 10!!!!!!
Μου την παρέδωσαν δυο καλές φίλες: Η Marie 
http://marie-meraki.blogspot.com/
και η Βίκυ http://podilatisa.blogspot.com
Ευχαριστώ πολύ, κορίτσια μου....
Αναδρομή λοιπόν σε όσα πράγματα  μου άρεσαν πέρυσι (!!!)....

1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ:  Το Βυζάντιο χωρίς Βυζαντινολογίες του Βασίλη Θεοδώρου
2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ:  Η Πράγα
3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ:  Cheese cake
4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ: L' eau d' Issey - Issey Miyake
5.ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG:  Όλα της blogoγειτονιάς μας
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ:  Μπεζ καστόρινα μποτίνια
7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ:  Σύρος
8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Το "ΠΑΝΘΕΟΝ" στην πλατεία της Σύρου
9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ:  Σουβλάκι με πίτα χωρίς τζατζίκι!!!!
10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Το χρονικό ενός blog!

Και τώρα, πρέπει να δώσω το TOP 10 σε άλλες οκτώ φίλες....

http://diaheiros.blogspot.com/
http://chrysanthisart.blogspot.com/
http://lacasitadeamistad.blogspot.com/
http://mproimaki.blogspot.com/
http://para-kelsoscooks.blogspot.com/
http://amaryllis-femme.blogspot.com/
http://agelini.blogspot.com/
http://foufoula89.blogspot.com/

Θα περιμένουμε να δούμε τα δικά σας δέκα........
Σας φιλώ όλους πολύ πολύ






21 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ για την πρόσκληση και ανταποκρίνομαι.
    Αλλά δεν λογίζεται σουβλάκι χωρίς τζατζίκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ !!!!!!ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ!!!ΚΙ ΕΓΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΙΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΩ ΧΩΡΙΣ ΤΖΑΤΖΙΚΙΙΙΙΙΙ;;;;;ΠΟΤΕ!!!!ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!ΥΓ:ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΜΑΚΡΟΣΤΕΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΝΕΙ ΑΥΤΟ!!!!ΣΕ ΞΑΝΑΦΙΛΩ!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ φίλη μου!! Τρέχω με χαρά να παραχωρήσω τη σκυτάλη..
    ματς μουτς φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χμμμμμμ χωρίς τζατζίκι;;;;;;;;;; τσ-τσ-τσ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγα… παραμυθένια!!!! Σύρος… αρχόντισσα!!!! Αλλά σουβλάκι χωρίς τζατζίκι… δεν γίνεται!!!!!! Πολλά φιλάκια Φιλία μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ....ΑΧ!!!!ΕΝΑ 3ΗΜΕΡ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΤΑΝ ΤΕΛΕΙΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοίτα τι πάθανε όλες με το τζατζίκι.....
    Καλέ, δε μ' αρέσει μόνο στο σουβλάκι .... μου τρέχει απ' το πλάι....και μ' εκνευρίζει!!!!!!!
    Α μα πια..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το σωσες φιλενάδα, τό σωσες!Εμ, δεν είχαν κι άδικο ή το τρως ή σε τρώει...
    Τώρα για τα υπόλοιπα τι να σχολιάσω ; στα βασικά δεν έχω πάει (Πράγα-Σύρο) αλλά απο έγκυρες πληροφορίες έχω μάθει ΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟΤΕΡΑ, ΑΛΛΑ το Χρονικό ένός Blog ήταν ΘΕΙΚΟΟΟ!!!
    Φιλιά και να σου πω οτι η νέα εμφάνιση του αρέσει τρελλά.Είδες τόσο καιρό που σου έλεγα βγάλε το τριαντάφυλλο; Απέκτησες ταυτότητα τωρα πουέχασα εγω τη δική μου,χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ....... τζατζίκι βραστό, άμα υπάρχει πρόσωπο, ωμό, άμα δεν υπάρχει!!!!! Όπως και να είναι το σουβλάκι είναι....... for ever αγαπημένο!! Πολύ μου αρέσει το top 10!!! Να είσαι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να το χαρεις το βραβειο σου..και αλλα τοσα..νασε καλα ψυχη μου...πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ για το τζατζίκι! Χρόνια Πολλά, Φιλία, καλή χρονιά να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΠΗΡΑ ΚΑΙ ΕΠΑΙΞΑ!!!!!!!!
    ΔΕΣ ΤΟ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ; ΠΑΙΖΟΥΜΕ;
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΤΟ ΤΖΑΤΖΙΚΙ, ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ.
    ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΠΡΑΓΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ , ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ...ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ.....ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ....ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!
    ΜΩΡΕ ΘΑ ΒΡΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ....ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΑΕΙ....
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όσα μας είπες!!!τέλεια!!!Καλή χρονιά και ευτυχισμένη!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Φιλία, σου εύχομαι Καλή ευλογημένη & ευτυχισμένη η νέα Χρονιά!!!Πράγματι είναι όμορφη η Πράγα, αλλά ακόμη πιο όμορφη η Σύρος μας και ότι είναι ελληνικό!!!!Πολλές και καλές δημιουργίες!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή χρονιά γεμάτη υγεία σου ευχομαι και νασαι πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΜΑΙΛ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΓΩ ΓΡΑΦΩ ΒΡΑΔΥ ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΥΣΤΑ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΣΕ ΥΠΕΡ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΩ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΠΩ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΠΙΝΑΚΙΔΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΑΓΧΩΜΕΝΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΒΡΩ ΚΑΙ ΣΥΡΤΑΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΕΝΑ ....ΑΥΤΑ... ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φιλία μου,καλή χρονιά να έχεις,ευτυχισμένη και δημιουργική!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φιλία μου!!!! Πέρασα για καληνύχτες και να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γλυκές σου κουβέντες!!! Φιλάκιααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας 10 από τα μυστικά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΘΕΣ!..
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;