Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Φωτιστικό με κερί

Μπλογκογειτονίτσα μου γλυκιά,

Σας φιλώ και σας προσκαλώ σε μια ατμοσφαιρική βραδιά....
Για την ώρα, τη χαίρομαι μονάχη, όταν ανάψω το ρεσώ!!!!!!

Αυτό το κηροπήγιο ήταν ένα από τα άκρως συνηθισμένα δωράκια, γυαλί διαφανές, μαύρα μεταλλικά στοιχεία....
Ήθελα να το κάνω κάπως διαφορετικό, να μη μοιάζει με όλα, βρε παιδί μου.... Του έκανα ντεκουπάζ με τρέσα τριανταφυλλάκια...... φωτοσκιάσεις με ταιριαστά χρώματα.......
Το μέταλλο το άφησα μαύρο - δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερο άσπρο περλέ ή χρυσό - μπορεί να το αλλάξω κάποια στιγμή.

Έτσι όπως είναι μου αρέσει  και κάνει πολύ ωραίο φως όταν ανάψει το κεράκι....

Προς το παρόν, το απολαμβάνω και το αγαπώ!!!!!!!!!!!!!

Να είστε καλά και να δημιουργείτε......


29 σχόλια:

  1. ΕΚΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΣ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλά κάνεις και το αγαπάς, γιατί έγινε πραγματικά πολύτιμο. Υπέροχο είναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έγινε πολύ-πολύ όμορφο και πολύ ατμοσφαιρικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατ αρχάς να πω οτι κάθε φορά που μπαίνω θαυμάζω την πρόοδό σου(ξέρεις εσύ τι εννοώ ...ρόδο του Ισπαχάν)!Ο Τίτλος θέλει ...κάτιιι,κεντράρισμα ίσως;
    Απο την άλλη πολύ καλά έκανες του κηροπηγίου και του άλλαξες τα φώτα,απέκτησε άποψη και προσωπικότητα!!! Οσο για το χρώμα του σιδερου δεν νομίζω (τουλάχιστον προς το παρόν) οτι πρέπει ν αλλάξει (το τονίζει)
    Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλία μου είναι πανέμορφο!!!
    Μ' αυτές τις κρύες θερμοκρασίες τελευταία, τα ζεστά χρώματα που χρησιμοποίησες στο χαρτί σου, κάνουν την ατμόσφαιρα του χώρου σου πιο ζεστή. Να 'σαι καλά και να το απολαμβάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το εκανες πολύ όμορφο Φιλία μου!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλειο... καταπληκτική η αλλαγή!!!!! Με απλές μεταμορφώσεις γεμίζει η ατμόσφαιρα χρώμα και ρομαντισμό!!!!!! Και ή αλλαγή στην εμφάνιση του blog υπέροχη!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έγινε φανταστικό!!!!Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα και τα λουλούδια που χρησιμοποίησες!!!Είναι μοναδικό!!!Μπράβο Φιλία μου!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΖΟ!!!ΕΓΕΙΝΕ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΑΥΡΗ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ.ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΤΙΒΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟ. ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΨΑΞΩ.......ΘΑ ΣΚΑΣΩ ΝΟΙΩΘΩ ΠΟΛΥ «ΤΣΙΤΣΙΔΙ»ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια χαρά είναι το μαύρο δεν νομίζω πως θέλει αλλαγή. Πολύ όμορφο όλο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ! ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ όμορφο ειδικά όταν είναι φωτισμένο!!! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΟ ΝΤΕΚΟΡ ΣΟΥ!!!!!ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΙΑΛΙΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΛΙΑ Ε; ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!

    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλενάδα εκτός από τα ωραία που φτιάχνεις και μας δείχνεις, μας ξετρέλανες και με τα ωραία και σικάτα ρουχαλάκια υψηλής ραπτικής που ντύνεις το σπιτάκι σου!!Καλέ ζηλεύουμε, πες και μας πως το κάνεις????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απέκτησε...ύφος και χαρακτήρα το άχρωμο κηροπήγιο. Μην αλλάξεις το μαύρο χρώμα της βάσης.Ταιριάζει.Αγάπα το και απόλαυσέ το. Φιλιά, Φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΤΗΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΣΟΥ,,,,,ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΕΓΙΝΕ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Pομαντικάτο το πορτατιφάκι....απόλαυσέτο φιλενάδα μου...έτσι να δημιουργούμε στιγμές και να ομορφαίνουμε την ζωή μας...φιλάκια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απέκτησε προσωπικότητα τώρα!!!Πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΦΙΛΙΑ μου έγινε πολύ όμορφο το κηροπήγιο σου το έκανες..έχει πολύ ωραιες φωτοσκιασεις αναμενο..ρομαντικότατο... σας το μλποκ σου ...με γιά το καινούργιο σου λουκ..στο μπλόκ σου...φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο για το φωτιστικό με το κερί και μπράβο για την αλλαγή προσώπου στο μπλοκάκι σου...Διάβασα με ιδιαίτερη προσοχή και τα σχόλια της Χαράς και ...να μαθαίνω κι εγώ καταλαβαίνεις ...που δεν τολμάω να αλλάξω τίποτα. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να κάνω ένα μικρό χειρουργείο και να ασχοληθώ τέλος πάντων και...ό,τι προκύψει... Σε καμαρώνω ...πολύ δυναμικά ξεκίνησες το 2012 και πώς μ αρέσει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλιά μου νομίζω ότι του έδωσες κάτι από εσένα!!! Λίγο από το χαρακτήρα σου!!! Το φώς του φαντάζομαι πως θα είναι!!!! Νομίζω ότι τώρα θα το χαρείς και με το παραπάνω!!!! Ρομαντικές βραδιές...!!! Καλή εβδομάδα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ξεθαρεψαμε βλεπω...και με το ντεκουπαζ και με τον blogger!!!!
    Ομορφη μεταμορφωση και στο φωτιστικο σου και στο μπλογκοσπιτακι σου!!!!φιλακια πολλαααααααΧ2 MISIRLOY K MARIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομολογώ πως αυτή η παρουσία με ξάφνιασε πολύ, αλλά και πολύ ευχάριστα....
      Μήπως αυτό σημαίνει ότι προχωράω ικανοποιητικά;;;;
      Λέω εγώ τώρα!!!!!!!!!
      Κορίτσια μου, σας ευχαριστώ από καρδιάς

      Διαγραφή
  23. πολύ καλή η μεταμόρφωση που έκανες στο κηροπήγιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πω για σένα παιδί μου!!! Τι να πω;;;; Είσαι ψυχούλα από τις λίγες!!! Σε φιλώ γλυκό μου και σ'ευχαριστώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχ ρομαντικη μου εσυ..πολυ ομορφο..καλη σου μερα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello, Φιλία.

      Your splendid works enhance charm spectator still more.
      The warmth such as the fireplace will be offered to the audience in harsh this winter.

      I praise your wonderful work.

      The prayer for all peace.
      
    Have a good weekend. From Japan, ruma ❃

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;