Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Ανάρτηση για τη Ρένα (Δια χειρός).

Ήρθαν οι καρτούλες μου από τη Ρένα μας!
Οι πιο όμορφες και "ακριβές" κάρτες που έχω λάβει ποτέ...., φτιαγμένες από τα χεράκια της φίλης μου, τις μύρισα και μυρίζανε Ρένα!!!!!!!!
Αγαπημένη μου, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ζεστές σου ευχές και τα λατρεμένα αλουμινοκαπάκια.  Αντεύχομαι, να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι αυτούς που αγαπάς και να με παιδεύεις με διαγωνισμούς και προ(σ)κλήσεις!!!!
Κι' εγώ πρόθυμα θα υπακούω!!!!
Σε φιλώ, γλυκιά μου

8 σχόλια:

  1. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΜΟΥ!!!!
    ΝΟΕΡΑ ΤΑΞΙΔΕΨΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!!
    ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΑ ΤΗΝ ΖΕΣΤΑΣΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΙΟ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΞΤΡΑ ΔΩΡΟ!!!!!!!!
    ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΕΜΑ ΤΗΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο στην Ρενα με τις υπέροχες κάρτες!αλλά και σε σένα και ευχομαι να είσαι πάντα τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!!!
    Η ΡΕΝΑ ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΦΤΙΑΞΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΣΤΟΛΙΔΙΑ.
    ΕΓΩ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΑ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΡΩΝΩ. ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ ΑΥΡΙΟ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι όμορφες οι κάρτες της Ρένας!
    Να τις χαρείς και να κερδίζεις πάντα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλαβα κι εγώ καρτούλα από τη Ρένα κι ένιωσα τόσο όμορφα με την κίνησή της αυτή... Της εύχομαι να είναι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα μόλις τέλειωσε η 4η κλήρωση του stars and icicles πέρασε να πάρεις το βραβειάκι σου και περιμένω την διεύθυνση σου να σου στέιλω ένα αναμνηστικό δωράκι φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πήρα και εγώ καρτούλα!!Να είσαι πάντα καλά Φιλία μου και καλές γιορτές να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΜΕΣ ΤΗ ΜΑΥΡΗ ΝΥΧΤΑ!!!ΠΗΡΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΝΙΩΣΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΡΕΝΑ.ΦΙΛΙΟΥΛΑ ΜΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΠΩΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΡΓΟ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΜΠΝΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΙΣΑ ΙΣΑ ΑΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟ.ΑΣΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΤΩΤΥΠΙΕΣ.... ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;