Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Διευκρίνιση

Καλησπέρα blogoγειτονιά
Όχι, δεν έχω κανένα progect να σας παρουσιάσω. Απλώς, θέλω να κάνω μια διευκρίνιση. Όταν έφτιαξα το blog μου και ως "πανάσχετη blogger", γράφτηκα μέλος σε τρία απ' τα καλύτερα blogs της γειτονιάς μας αλλά για να παρακολουθώ... ανωνύμως!!!  Τέτοια ασχετοσύνη.  Μόλις τώρα κατάφερα να βρω τις ρυθμίσεις για τη διαχείριση των ιστοτόπων που παρακολουθώ και φυσικά μόλις τώρα κατάλαβα τι είχε γίνει. Και επί τέλους, το διόρθωσα. Ζητώ συγνώμη από τις πολύ καλές και γλυκύτατες φίλες "Ανεράιδα" , Χρυσάνθη και Μισιρλού - Μαρία.
Τώρα μένει να βρω πώς να βγάλω τη λεκτική επαλήθευση. Στις ρυθμίσεις, Χαρά μου, δεν υπάρχει τέτοια επιλογή. Μέχρι και στο "Φόρμα σχολίων" έγραψα "Χωρίς λεκτική επαλήθευση" και το μόνο που κατάφερα είναι να  δημοσιευθεί η φράση στο blog μου, πάνω από το κουτάκι για τα σχόλια!!!!!! Εδώ δε γελάνε, ξεκαρδίζονται.  Επίσης, στην ερώτηση "Ποιοι μπορούν να σχολιάσουν" ή κάπως έτσι, ενώ ήταν τσεκαρισμένο το "Αναγνώστες με open ID", εγώ το άλλαξα σε "Οποιοσδήποτε" που σημαίνει πως ο καθ' ένας που πέφτει έστω και κατά λάθος πάνω στο blog μου, γράφει όποια βλακεία θέλει ανωνύμως κι' εξαφανίζεται. Τα λέω καλά;       ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩΩΩΩΩ;  Δώστε καμιά συμβουλή οι πεπειραμένες, σας παρακαλώ!
Πολλά φιλιά και Καλή εβδομάδα.


26 σχόλια:

  1. Να σου πω την αλήθεια δεν έχω ιδέα... Ο γιος μου μου τα έχει φτιάξει! Τώρα είναι σχολείο όταν γυρίσει θα τον ρωτήσω και θα σου πω. Φιλάκια Φιλία μου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα!
    η τεχνική βοήθεια έφτασε!
    λοιπόν θα πάς Ρυθμίσεις> Σχόλια
    και εκεί προς το τέλος έχει ένα κουτάκι που λέει"Να προβληθεί η λέξη επαλήθευσης για σχόλια;"
    και βάζεις "ΟΧΙ"
    ελπίζω να βοήθησα!

    αα έβγαλες άκρη με την τσαντούλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΞΕΚΑΡΔΙΣΤΗΚΑ ΑΠΛΑ, ΧΤΥΠΙΕΜΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ!!!!Μ‘ΑΡΕΣΕΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗΝ«ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΜΑΡΑ»ΣΟΥ ΕΣΥ ΕΛΕΓΕΣ ΠΩΣ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΤΙ ΕΓΕΙΝΕ ΠΕΙΣΜΩΣΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΣΟΥΠΕΡ BLOGGER;;;!!!EXEI ΠΛΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΡΟΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Η CHRIS ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΒΑΖΟΥΜΕ ΟΧΙ.ΚΑΙ ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΜΕ ΛΥΠΗΘΗΚΑΝ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΠΟΛΥ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ. ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΤΡΑΒΗΞΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΣΤΗΣΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΕΝΑ ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ.....!!!!!ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΓΡΑΦΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ ΑΝΩΝΥΜΑ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΓΟΥΡΗ ΓΙ ΑΥΤΟ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ξαναμπηκα να σου πω πως μου αρεσει πολυ που εισαι αυθορμητη που βαζεις θαυμαστικα που ρωτας, ολα!!!!!!αν δεν ξερεις πωσ να βαλεισ στο σπιτακι σου το βραβειακι σου και να το στολισεις πες μου να σου πω,κι εμενα η ρενα η χριστοδουλου με βοηθησε και το εμαθα.ξαναφιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω απαντήθηκε από την Chris η διαδικασία αφαίρεσης της λεκτικής επαλήθευσης!! Και μην αγχώνεσαι .Ολες σχεδόν τα ίδια τραβήξαμε μέχρι να μάθουμε τα προσχολικά!!!! χαχαχα Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κορίτσια μου, κοριτσάρες μου αγαπημένες
    Καλή σας μέρα και σας ευχαριστώ που με συνδράμετε!
    ΔΕΝ υπάρχει όμως επιλογή λεκτικής επαλήθευσης στον δικό μου κομπιούτερ - έχω Wintows 7, σημαίνει τίποτα αυτό; Να σκεφτείτε πως και το help μου λέει τα ίδια: Ρυθμίσεις - Σχόλια - ΟΧΙ στη Λεκτ. Επαλ.
    Αν είναι δυνατόν!!
    Περιμένω να μαζέψω μερικά ακατανόητα για να καλέσω ειδικό (να μη πληρώνουμε για ένα ένα χωριστά!)
    Γειαααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Chris
    Στην τσαντούλα έβαλα ένα πολύ απλό σχεδιάκι με ακρυλικά - άσπρο και ελάαααχιστο πράσινο - η φίλη μου ενθουσιασμένη από το "έργο" και περιμένω να γυρίσει να δω αν υπάρχει ακόμα!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΣΧΕΤΗ ΞΕΚΙΝΗΣΑ , ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΑΘΑΙΝΩ! ΜΗΝ ΤΡΟΜΑΖΕΙΣ , ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕ ΒΟΗΘΑΕΙ. ΑΚΟΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΝΩ ΠΑΤΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μη φοβάσαι όλοι περάσαμε από αυτό το στάδιο (δηλαδή εγώ ακόμη εκεί είμαι) αλλά προσπαθώ. Μέχρι στιγμής καλά τα πας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή είναι και η γοητεία της μάθησης..
    Μέρα με την μέρα μαθαίνουμε, βελτιωνόμαστε και γινόμαστε καλύτεροι Φιλία!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φιλία μου γειά σου!!
    Να σου πω την αλήθεια δεν ξέρω πως να στο πω!! Δηλαδή θα στο πω αλλά μη φρίξεις!! Μου γράφτηκες στο μπλογκ μου αλλά ευτυχώς που θυμόμουνα το ονομα αλλιώς δεν θα μπορούσα να σε βρω. Πρέπει κάτι να κάνεις (και εμένα αλλος μου το εκανε) να βγαίνει σύνδεσμος το μπλογκ σου ώστε όταν γράφεσαι να μπορεί ο αλλος να βρει το δικό σου μπλογκ. Οτι κατάλαβες.....κατάλαβα και εγώ δηλαδή...... Θα βελτιωθούμε που θα πάει.....
    Καλή σου συνέχεια και μη το βάζεις κάτω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν σου πω ότι δεν κατάλαβα τίποτα από ότι μου είπε ο γιος μου για να στα εξηγήσω θα με πιστέψεις??? Θα κάνω μία προσπάθεια και θα σου ξαναγράψω... Μην μου αγχώνεσαι κάτι θα κάνουμε!
    Φιλάκια, καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δε σε ξέχασα απλά... τρεις μέρες κυνήγαγα τον γιο μου!!! Σε ξαναφιλώ ματς μουτς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστώ, ευχαριστώ!!!
    Θα μαζέψω όλες τις "πατάτες" και θα φέρω τεχνικό.
    Δεν τον αντέχω άλλο τον ανεγκέφαλο
    Καλή σας μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλία, βρήκες άκρη με την επαλήθευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. δεν έχει σχέσει το αν είναι windows 7 ή όχι
    δες δίπλα από εκει που λέει ανάρτηση, μετά έχει σχόλια και μετά ρυθμίσεις εκέι πας

    αν την πέρασες με βερνικι δεν νομιζω να εχει προβλημα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φιλια μου γεια σου! Καλως σε βρηκα! Τι μου θυμησες τωρα! Ακομα προσπαθω, ακομα μαθαινω και τελος δεν ξερω τιποτα!!! Να φανταστεις facebook εκανα το Μαιο, και blog τον Αυγουστο!!! Αλλα ειμαι κι εγω πεισματαρα! Δεν θα περασει, θα τα καταφερω!!!!!!
    Οι δημιουργιες σου ειναι πολυ ομορφες απο μια ματια που ερειξα! Θα σε ξαναεπισκευτω ξανα! Καλη δυναμη και υπομονη με τον blogger! Σε λιγο καιρο θα ειμαστε HAKERS, χαχαχα!!!!! Φιλακια πολλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχαχαχα.... Έχω χτυπηθεί στο γέλιο.... Απίστευτες είμαστε ρε κορίτσια, και δεν είναι μόνο αυτό, μπαίνεις στο ένα σπιτάκι και είναι καλύτερο απο το άλλο και αναρωτιέσαι, βρε πως το έκανε αυτό? Και τελικά αν ρωτήσεις, άντε να θυμηθεί κανείς... Μόλις πήρα ερώτηση πως έκανα τις φωτογραφίες μου να γίνονται share και εγω δεν έχω ιδέα πως έγινε.... Όπως και να χει, θα το βρούμε σιγά σιγά, και μπράβο βρε Φιλία που ρωτάς, γιατί έστω και άκρη να μη βρείς, θα βρείς μια συμπαράσταση βρε αδερφέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγώ να δεις τι έπαθα Φιλία μου αν εσύ γράφτηκες σε τρία σαν ανώνυμη εγώ η έξυπνη γράφτηκα σε όλα και περίμενα πως κάποια στιγμή θα αλλάξει από μόνο του χα χα χα!!!!Μέχρι που μετά από κάμποσες μέρες κατάλαβα ότι αυτό ήταν μια ρύθμιση που έπρεπε να κάνω εγώ και άντε μετά να ξαναγράφομαι σαν αναγνώστρια χα χα χα !!!!!Άστα σου λέω μεγάλη πίκρα!!!Φιλάκια καληνύχτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι συμπαράσταση αμέριστη είν' αυτή, ρε κορίτσια!!!
    Και βλέπω ότι λίγο πολύ, οι περισσότερες στο ίδιο καζάνι βράζουμε. Τρέλα!!!
    Ανεράιδα μου, όχι δε βρήκα άκρη στη λεκτική επαλήθευση, το ψάχνω αλλά μάλλον θα αποτύχω.
    Είμαι μεταξύ παραίτησης και αυτοκτονίας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αχχχχχχ........δε σου ειπα οτι αν χρειαστεις κατι θα με παρεις τηλεφωνοοοο?????
    ανυπακουη φιλια !!!!!
    πολλα φιλιαααα χ2 misirlou kai maria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αργησα να έρθω και από ότι βλέπω οι απορίες σου έχουν απαντηθεί όλες.
    Μην νιώθεις άσχημα όλες τα ίδια πάθαμε και μάθαμε,συμφωνώ κι εγώ πως δεν υπάρχουν κακοί σ'αυτή τη γειτονιά!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!
    Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ !!!!!!!!!!
    Μ Ι Σ Ι Ρ Λ Ο Υ!!!!!!!!!!!!
    ΠΑΡΕ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΥΣΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΝΑ Η ΜΙΣΙΡΛΟΥΚΑ ΜΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ , ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΗΤΟΠΑΘΕΙΑ!!
    ΚΑΝΕΙΣ ΩΡΑΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Συγγνώμη Φιλίτσα μου δε το ήθελα αλλά γέλασα,
    πού να ξερα οτι έκανες ανάρτηση για την λεκτική επαλήθευση που σου είχα γράψει και θα έφερνες και τεχνικό γιατί είχες Windows 7!!!!Είσαι ΘΕΑ!μην ανησυχείς εγω να δεις μεσάνυχτα...απλά βρίσκω χάνοντας!
    Φιλάκιααααααααααααααααααα με την άλλη Μισιρλού-SOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αν καταφερες να βγαλεις τη λεκτικη επαληθευση πες μας σε παρακαλω πως να το κανουμε κι εμεις...help!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Kαλησπέρα σε όλα τα κορίτσια...Φιλία είσαι υπέροχη....προχώρα και μη μασάς.....Αλλά νομίζω ότι στην ασχετοσύνη είμαι ΠΡΟΕΔΡΟΣ....Ακούστε ποντιακό ανέκδοτο (οι Πόντιες ας με συγχωρήσουν....) Πάταγα κι εγώ διάφορα κουμπιά για να κάνω κάτι επεξεργασίες....δήθεν (η ..ειδικός) και ξέρετε τί έκανα ????.....ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΑΝ FOLLOWER ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ χα χα χα χα.....να πάτε να με δείτε....δεν υπάρχει πιο γελοίο....παρακαλώ τα παιδιά μου να με ξεκολλήσουν από κει και ξεκαρδίζονται.....εκεί θα μείνεις...για να μάθεις να μας ρωτάς....χα χα χα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;