Κυριακή 26 Ιουνίου 2016

Μια εξήγηση που οφείλω στο παρεάκι που αγαπώ

Παρεάκι μου υπέροχο,
Η απουσία μου από αναρτήσεις και επισκέψεις στα σπιτάκια σας - για την οποία ζητώ συγνώμη - δεν είναι τυχαία και αδικαιολόγητη.
Αυτόν τον καιρό συμβαίνουν πράγματα στη ζωή μου απρόσμενα και αρκετά δυσάρεστα. Δεν λέω "πολύ" δυσάρεστα γιατί όλα μέσα στη ζωή είναι και, τι να κάνουμε, θα τα αντιμετωπίσουμε όσο πιο "ανάλαφρα" και αισιόδοξα μπορούμε.


 Μπουκαλάκι.α, απ' τα τελευταία crafts μου (αρχίζω να πακετάρω το εργαστήρι μου)

 Σελιδοδείκτης....
(Εδώ γελάνε γιατί βρήκα στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου μου ένα σκισμένο χαρτάκι
με ένα "Σ' αγαπώ πολύ".  Δε σας λέω τίποτα, ένοιωσα ως μια ακαταμάχητη Τίνα Τέρνερ......
Τελικώς ήταν απ' τη φίλη μου τη Λίλη, την οποία και σιχτίρισα ως όφειλα)!

Και... η εγγονή μου μου ζήτησε μολυβοθήκη με την "gorjuss". Όχι θα πω;
(Θα αλλάξω το χρώμα του φυτού. Βγήκε αίσχος το άτιμο)!!!!

Πάμε λοιπόν.
Χρειάστηκε να πουλήσω το σπίτι μου περίπου στη μισή του αξία για να εκπληρώσουμε διάφορες οικονομικές υποχρεώσεις.
Τώρα, ψάχνω για διαμέρισμα, φυσικά κατά πολύ μικρότερο και όσο γίνεται πιο φθηνό, για να μείνουν αρκετά χρήματα για τις εκκρεμότητες που λέγαμε.
Ειλικρινά, δεν με πειράζει καθόλου που θα είναι πιο μικρό (μιλάμε για μείον 100+ τετρ.), απλώς προσπαθώ να βρω κάτι αξιοπρεπές και φωτεινό. Γιατί το θέλω φωτεινό και χαρούμενο. Ζητάω πολλά;  Το μόνο που με λυπεί είναι το τόοοοοσο τρέξιμο και ο τόοοοοσος κόπος που κατέβαλα για να χτίσω ετούτο εδώ, που τελικώς το χάνω. Δεν πειράζει, ας είναι καλορίζικο για τους υπέροχους πραγματικά ανθρώπους που το αγόρασαν.
Είμαι, λοιπόν, ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ χωμένη στο internet (μεσιτικά, χρυσές ευκαιρίες κλπ) απ' το πρωί που θα ξυπνήσω μέχρι να ξαναπάω για ύπνο το βράδυ. Τηλέφωνα, σημειώσεις, κλείσιμο ραντεβού, επισκέψεις σε διάφορα σπίτια.... άσε που οι περισσότεροι δεν σου απαντούν και χρειάζεται να τους κυνηγήσεις!!! Δεν καταλαβαίνω, αδιαφορούν; Δεν θέλουν να πουλήσουν; Τέλος πάντων.
Εν πάση περιπτώσει, το κεφάλι μου έχει γίνει καζάνι, έχω μπερδέψει καλώδια, μεσίτες, σπίτια, τετραγωνικά και δεν μούχει μείνει μυαλό για τίποτε άλλο.
Έχω λοιπόν μπροστά μου:
Να βρω σπίτι - όταν το βρω με το καλό!
Να κάνω ό,τι επισκευές χρειαστεί γιατί θα είναι και κάποιας παλαιότητας
Να ξεκαθαρίσω τι θα κρατήσω και τι θα δώσω από όλα αυτά που δεν θα χωράνε στο καινούριο
Να κάνω μετακόμιση
Όλα αυτά και δεδομένου ότι δεν έχω πια τις δυνάμεις που είχα στα 40 μου, είναι αρκετά βαριά.

Σας παρακαλώ λοιπόν, να δείξετε κατανόηση και να συγχωρήσετε την απουσία μου η οποία και θα συνεχιστεί για αρκετό διάστημα ακόμα, απ' ό,τι προβλέπω.
Και προπάντων, να μη με ξεχάσετε!!!

Να είστε καλά και να αντιμετωπίζετε τα πράγματα με αισιοδοξία, χαμόγελο και χιούμορ....
Το τι καλαμπούρι κάνω με την κατάστασή μου, δε λέγεται.  Δόξα τω Θεώ!
Και να περάσετε ένα υπέροχο, ξένοιαστο κι' αξέχαστο καλοκαίρι.
Μάλλον θα τα ξαναπούμε από φθινόπωρο πια κι' απ' το καινούριο "φωτεινό και χαρούμενο" σπιτάκι μου...... Αμήν!

Σας ευχαριστώ που σας νοιώθω δίπλα μου....

29 σχόλια:

  1. ♫♪ه° ·.
    Passei para uma visita.
    Desejo que tudo dê certo para você.
    Desejo tudo de bom!

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    💕ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μου φίλη είναι πράγματι δύσκολο να αναγκάζεσαι να κάνεις τέτοιες πωλήσεις, για κάτι που όταν το εφτιαχνες έκανες όνειρα και μέσα του έχεις ζήσει όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου..... δες το όμως απο την θετική του πλευρά, 100 τμ λιγότερο σπίτι έχει πολυ λιγότερες δουλειες, πολυ λιγότερες δαπάνες και φυσικά θα σου μένει πολυ περισσότερος χρονος για να ασχοληθείς με τις δημιουργίες σου. Φυσικά θα είσαι στην σκέψη μου και θέλω να ξέρεις πως με χαρά θα είμαι δίπλα σου αν χρειαστείς Βοήθεια για οτιδήποτε. Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να αντιμετωπίζεις την κατάσταση με χιούμορ!!! Πολλά πολλά φιλιά και ευχές για ομορφο καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλία μου περνάς μία δυσάρεστη δοκιμασία που όμως την αντιμετωπίζεις με ρεαλισμό και χιούμορ !!! Μερικές φορές πρέπει να στερηθούμε κάτι για να προχωρήσουμε και να έρθει στη ζωη μας κάτι καλύτερο....σου το εύχομαι ολόψυχα !!! Θα είσαι στη σκέψη μου με αγάπη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλία μου χαίρομαι που το αντιμετωπίζεις με χιούμορ και αισιοδοξία αυτή είναι η Φιλία που ξέρω από την αρχή της γνωριμίας μας εδώ μέσα!!!!!Πραγματικά δίνεις μαθήματα σε όλους εμάς!!!Να είσαι καλά να ξεμπερδέψεις γρήγορα με όλα αυτά και μη σε νοιάζει βρε κανείς δε σε ξεχνάει χαχαχα!!!!Φιλάκια πολλά γλυκιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σκεφτεσαι οτι όλα αυτα συμβαινουν για να έρθει κατι καλύτερο σε συναισθημα και σε αγαπη.. Φιλιω μου.. Ετσι σε θελουμε φιλεναδα..σιγα να μην το βαλουμε κατω προχωραμε μπροστά δυναμικα.. και με χιουμορ για καλυτερες καταστασεις μπορούμε και με λιγοτερα βρε; ε; καλα θα σου πανε όλα.. θα το δείς... και οταν με το καλο ταχτοποιηθείς θελουμε λεπτομερειες.. το τι και πως .. μην μας αφησεις με απορείες βρε αγαπη μου ναι; οτι και να κανεις θα είμαστε μαζι σου.. με την σκεψη μας.. θα περναμε να αφηνουμε τις καλημερες .. η τις καληνυχτες μας.. ναι; φιλακιααααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα σου ευχηθώ να μη χάσεις ποτέ το χιούμορ σου και όλα να τακτοποιηθούν γρήγορα κι όπως τα θες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταλαβαίνω σε ποια θέση βρέθηκες Φιλία !! Εκείνο που θαυμάζω είναι ο τρόπος που το γράφεις και το αντιμετωπίζεις !!Ο καλύτερος και ο πιο σωστός για την εποχή μας . Σου εύχομαι το νέο σου σπίτι να είναι οπωσδήποτε φωτεινό !! Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έτσι μπράβο !!!!! Να αντιμετωπίζεις τις δυσκολίες με χιούμορ !! Σε παραδέχομαι !!!! Καλό κουράγιο για τα τρεχάματα και εύχομαι να τακτοποιηθείς γρήγορα !!! Εμείς εδώ είμαστε !!! Θα σε περιμένουμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εύχομαι να βρεις αυτό που θέλεις, γρήγορα.
    Να έχει ένα δωμάτιο όλο φως, για εργαστήριο φυσικά, όλα τα άλλα δεν μας ενδιαφέρουν, θα έχει οπωσδήποτε.
    Χαίρομαι που αντιμετωπιζεις με χιούμορ το γεγονός.
    Καλή ευκολία και δεν σε ξεχνάμε.
    Θα περιμένουμε ραπόρτο.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. να μας ερχεσαι στη μπλοκογειτονια οποτε μπορεις
    να κοιτας να περνας ομορφα

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γλυκιά μου, εγώ θα ευχηθώ πρώτα όλα να πάνε καλά, δείξε δύναμη στα δύσκολα και λέγε στον εαυτό σου: "κι αυτό θα περάσει!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο τέλος, όλα θα πάνε καλά!Αν δεν πάνε, δεν είναι το τέλος!
    Εύχομαι την καλύτερη επιλογή στο νέο σας σπίτι, με άπλετο φώς!
    Θα...σε περιμένουμε!
    Καλό καλοκαίρι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ένα είναι σίγουρο ότι δεν θα σε ξεχάσουμε και θα σε περιμένουμε με ευχάριστα νέα αυτή τη φορά.
    Καλό Καλοκαίρι!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θα βρείς το σπίτι που θα σου αρέσει, Φιλία μου, και θα είναι και φωτεινό και χαρούμενο. Και είμαι σίγουρη ότι τα αντιμετωπίζεις όλα "όσο πιό ανάλαφρα και αισιόδοξα μπορείς". Εύχομαι να μην ταλαιπωρηθείς πολύ και όταν τακτοποιηθείς με το καλό, να επιστρέψεις στην γειτονιά μας δυναμικά!!!!
    Καλή μετακόμιση, καλή δύναμη και καλό καλοκαίρι!
    Πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εδώ θα είμαστε και θα σε περιμένουμε! Εύχομαι να βρεις το σπίτι που θα σου αρέσει και να τακτοποιηθεις και αν είναι και μικρό καλύτερα θα έχεις και λιγότερες δουλειές χαχα. Το δικό μου είναι μικρό πολύ μικρό μεγάλωσα παιδιά σκυλιά και πάντα έλεγα αυτό το μικρό σπιτάκι έχει μεγάλους ανθρώπους μέσα αυτό έχει σημασία. Καλή δύναμη και καλό καλοκαίρι και οπότε θέλεις κερνάω καφεδάκι στο μικρό μου μπαλκονάκι φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχ Φιλία μου από τη μια στεναχωρήθηκα που πούλησες το σπίτι σου από την άλλη χάρηκα γιατί δεν είναι και εύκολο σήμερα να πουλήσεις και εφοσον ήταν ανάγκη να το κάνεις άντε καιρος για ανανέωση τωρα αφου βρεις το καινουργιο βέβαια κάντο οσο πιο όμορφο μπορεις (ξέρεις εσύ) και δείξε το μας να πάρουμε και εμεις καμμια ιδέα.
    Ας το δουμε λοιπον απο τη θετική του πλευρά νομίζω πως αυτό θα είναι το πιο δημιουργικό σου καλοκαίρι!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είμαι σίγουρη οτι θα το γεμίσεις φως το νέο σου σπιτικό απο τη δική σου ακτινοβολία αγαπημένη μου Φιλία. Σίγουρα δυσάρεστη εξέλιξη αυτός ο ξεριζωμός (΄οσοι έχουμε φτιάξει σπίτι καταλαβαίνουμε) ομως θάναι μια νέα αρχή για σενα και αυτό έχει τη δική του μαγεία. Σαν να ξαναρχίζεις απ την αρχή!!! για σκέψου το...
    Φιλάκια πολλά και θα περιμένουμε τα χαρούμενα νέα σου
    Θα μας λείψεις,αλλά θάναι για καλό <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μια πολύ όμορφη καινούρια αρχή σε περιμένει, προσπάθησε μονάχα αυτό να σκέφτεσαι, όσο δύσκολο κι αν είναι.
    Κουράγιο, υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πιο πανω τι σου έγραφα Φιλιω μου; οτι θα περνουσα απο εδώ να σου αφήνω μια καλημερα ..και δεν κρατησα το λογο μου.. εεεεε πως περνα έτσι ο καιρός βρε φιλεναδα βλεπεις καλόκιαρακι και ξεμιαλισμα πανε μαζί .. ευχωμαι να έχεις βρεί αυτό που ζητουσες...και εδώ είμαστε εμεις σε περιμενουμε όποτε είσαι ετοιμη και χαλαρωσεις..σε ευχαριστω που βρήκες χρόνο να περασεις .. Φιλιώ μου .. την αγαπη και τα φιλιά μου εχεις ..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Φίλη μου ελπίζω να είσαι καλά, εύχομαι ότι καλύτερο, ότι πιο εύκολο και πάντα δυνατή στα δύσκολα! Αχτιδένια φιλάκια από μένα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Φιλία μου καλησπέρα Ειναι πια μέσα σχεδόν Φθινοπώρου κι εγώ τώρα διάβασα την ανάρτηση του Καλοκαιριού!! Ολο το καλοκαίρι έλειπα στη θάλασσα διακοπές όχι για μένα αλλά για τα μικρά και την οικογένειά τους ,εμείς στο πήγαινε-ελα λιγοστά μπανια και πάραπολύ δουλειά !! Οι δουλειές μου συνεχίζονται με την ίδια ένταση αλλά ελπίζω με τα πρώτα κρύα να χαλαρώσω και να κάνω τις επισκέψεις μου στην όμορφη γειτονιά μας.Ευχομαι με όλη μου την καρδιά όλα να πήγαν όπως τα ήθελες και όταν με το καλό τακτοποιηθείς να ανοίξεις το σπιτάκι σου με τις ελκυστικές και φινετσάτες αναρτήσεις σου,Να μας τρατάρεις τις όμορφες δημιουργίες και να στολίζεις την δημιουργική γειτονιά μας ακόμη περισσότερο! Πάντα σε σκέφτομαι με αγάπη και ελπίζω τα καλύτερα για σένα!!!Φιλάκια καληνύχτας πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλία μου, κι εγώ έβοσκα στις εξοχές σαν την Έφη παραπάνω και δεν πήρα χαμπάρι τις ανακατωσούρες σου. Απορώ πως το αντιμετωπίζεις με τόση αισιοδοξία ένα τέτοιο θέμα. Εγώ πάντως, προσωπικά, δεν θα το άντεχα. Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά....όπως τα εύχεσαι. Και περιμένω κι εγώ σαν το Ρουλάκι λεπτομέρειες μετεγκατάστασης. Καλή δύναμη και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  25. O que nos faz amigos é essa capacidade de sermos muitos, mesmo quando somos dois.
    Pe. Fábio de Melo
    Tão Doce!!!
    Um doce abraço, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλία μου, είπα να επιστρέψω σιγά σιγά στην γειτονιά και πήρα βόλτα να δω τι κάνουν οι αγαπημένες μου και να ευχηθώ για τις γιορτές...έμεινα άφωνη αλλά και κατάπληκτη από τον τρόπο αντιμετώπισής σου...Περνούσες μία δυσάρεστη δοκιμασία που όμως την αντιμετωπίζες τόσο καλά και με τόσο χιούμορ που σε ένοιωσα πολύ καλύτερα από την τελευταία φορά που σε επισκέφτηκα...Σου εύχομαι ολόψυχα όλα αυτά να είναι παρελθόν και να έχεις βρει ένα ονειρεμένο σπιτάκι !!! Θα είσαι στη σκέψη μου...και ελπίζω να ξέρεις ότι έχεις πάντα θέση στην καρδιά μου....Καλές γιορτές γλυκειά μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλία μου μας λείπεις(και σε εμένα πιο πολύ) ευχομαι καλή Χρονιά με υγεία και δυναμη πολύ!!! Ελπίζω να τακτοποιήθηκες κάπως , Ευχομαι πολύ να είσαι καλά και να βρείς τους ρυθμούς σου !!! φιλάκια αγάπης χιονισμένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αἰὲν ἀριστεύειν καὶ ὑπείροχον ἔμμεναι ἄλλων
    δηλαδή: "Πάντα να αριστεύεις και να ξεπερνάς τους άλλους"
    ผลบอล

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σε όλους εδώ, το όνομά μου είναι Fumo Sadiku που ζει στην πόλη Μανίντι της Κένυας. Θέλω να πω λίγο περισσότερα για έναν καλό καρδιά που ονομάζεται Benjamin Breil Lee που εργάζεται με χρηματοδοτική υπηρεσία ως υπάλληλος δανείου, ο κ. Benjamin Breil Lee με βοήθησε να πάρω ένα δάνειο 37.115.225,00 σελίνια στον καιρό που προσπαθώ να ξαναγυρίσω για να αυξήσω την επιχείρησή μου, ξέρω ότι υπάρχουν μερικοί από εσάς εδώ που αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες για να μιλήσετε στον κ. Benjamin σχετικά με το app +1-989-394-3740 στο 247officedept@gmail.com Είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό που έκανε για μένα και για τον λογιστή του στην Τράπεζα, καθώς και για τον Λογιστή Hernandez Lucas Σας ευχαριστώ πολύ για τη δουλειά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;