Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Εργατικό κορίτσι!

Μιας και δεν μπορώ να κάνω τίποτα, μα τίποτα για να ελαφρύνω τον τεράστιο πόνο που "χτυπάει" τη χώρα μου και όλους εκείνους τους δυστυχισμένους ανθρώπους και τα παιδιά που ψάχνουν μια γωνίτσα για να ακουμπήσουν, μιας και ό,τι και να κάνω, είναι πάντα μια σταγόνα που εξατμίζεται μόλις πέσει, σαν να μην έπεσε ποτέ, αποφάσισα να χωθώ τελείως στο εργαστήρι μου και να απασχολώ τα χέρια μου και το μυαλό μου. 

Ρολόι ξύλινο διαμέτρου 30 εκατ., με decoupage και πατίνες. 

Έκανα μια βουτιά στα χρώματα και τις πατίνες, χώθηκα ως το λαιμό και μάλλον αυτό μ' έκανε να ξεπεράσω κάπως τον φόβο του λάθους και τόλμησα να "ενώσω" σε ένα θέμα τις ντεκουπαρισμένες μου εικόνες, με φωτοσκιάσεις. 

Ξύλινο ρολόι, διαμέτρου 30 εκατ., με decoupage και πατίνες. Αυτό είναι "παραγγελιά" της κολλητης μου, της Λίλης που ήθελε δυο κοριτσάκια σφιχταγκαλιασμένα (εμείς οι δυο!!!!) και "Forever friends"! Ενθουσιάστηκε. Έτσι λέει τουλάχιστον!

Μην είστε και πολύ αυστηρές στην κρίση σας, ελπίζω με την εξάσκηση να βελτιωθώ! Πάντως, αυτά τα δύο πρώτα ρολόγια τα θεωρώ κατόρθωμα. Αρκετά μεγάλη η επιφάνεια, πολύ το κενό που έπρεπε να γεμίσει κι' εγώ άτολμη κι' αργή!!!


Όσο για τα CDάκια - ρολόγια, η παραγωγή εξακολουθεί να ανθεί, μιας και έχει ζήτηση....


Η μεγαλύτερη όμως χαρά είναι τα δώρα που έλαβα από γλυκές κι' αγαπημένες φίλες!!!
Η Ρούλα (Σμαραγδένια) μου έστειλε μια υπέροχη "ζακέτα" για την κούπα του καφέ μου, να τον κρατάει ζεστό και ένα αντίγραφο απ' τα "Παιδικά τιτιβίσματα", τρυφερά παιδικά ποιήματα δικά της. Σ' ευχαριστώ πολύ, αγαπημένη μου, να είσαι πάντα καλά.

Η καλή μας φίλη Νένα (Δημιουργίες απ' το πουθενά) μου έστειλε ένα πανέμορφο vintage πινακάκι, φτιαγμένο απ' τα χεράκια της γιατί κληρώθηκε το όνομα μου στα γενέθλια του blog της.
Νένα μου, χίλια ευχαριστώ και για το δώρο και για τη γλυκιά σου καρτούλα...


Και από την Κάτια μας, έλαβα ένα όμορφο ζευγάρι σκουλαρίκια, ως αναμνηστικό για τη συμμετοχή μου στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του "Stars and icicles. 
Σ' ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ, φίλη μου...


Ως την επόμενη φορά, σας αφήνω με την ευχή να είστε καλά, να χαμογελάτε και να δημιουργείτε. 
Μεγάλη γιατρειά το τελευταίο!!!!

27 σχόλια:

  1. Αγαπημένη μου Φιλία
    Μόνον συγχαρητήρια μπορώ να σου πω για τα εξαιρετικά σου ρολόγια!
    Όμορφα χρώματα και λεπτό γούστο!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπερ παραγωγή από υπέροχα ρολόγια!!!!! Να χαίρεσαι τα δωράκια σου!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλία μου τα ρολόγια σου είναι πανέμορφα με πολύ ρομαντικές νότες!
    Καλή εβδομάδα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οτι ρολόι και να έχεις κανει μεχρι τωρα Φιλιω μου το κανεις υπερπαραγωγή θα χάρηκαν σίγουρα οι φίλες σου με τα ρολόγια που τους εφτιαξες.. φιλεναδα αλλά και χαρηκα πολύ που χαρηκες και εσύ με τα δθκα σου δωρακια .. η αγαπη πάει κι ερχεται εδώ μεσα τι ωραια!!!!! να περνας ομορφα οτι και να νεις ..και να δημιουργείς είναι το καλύτερο φάρμακο για τις δύσκολες σκέψεις. .. καλη Ανοιξη..!!! φιλακιαααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευτυχώς που όλες εμείς της γειτονιάς έχουμε τα χόμπυ μας και μπορούμε και ξεχνιόμαστε λιγάκι από τη γενική κατάσταση !!!! Τα ρολόγια σου τα βρίσκω καταπληκτικά και με πολύ όμορφα και ρομαντικά θέματα !!! Να χαρείς τα ωραία δώρα σου !!!!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλία μου πάντα οι δημιουργίες σου είναι τόσο ρομαντικές και όμορφες!!!!!Τα ρολόγια σου είναι απλά καταπληκτικά με ωραίες παραστάσεις και χρώματα!!!Τα δωράκια σου επίσης υπέροχα σου εύχομαι να τα χαρείς!!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλία μου μόνο χωμένες στα εργαστήρια μας με χρώματα , χαρτιά και κάθε λογής υλικό μπορούμε να ξεχαστούμε λίγο και συνάμα να νιώθουμε ότι αυτή τη στάλα που προσφέρουμε δεν πάει χαμένη !!!
    Πολύ όμορφα ρολογάκια φτιάχνεις κόντρα στην ασχήμια των καιρών !! Σε φιλώ με αγάπη και να χαρείς το κάθε δωράκι σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φίλη μου καλό μήνα να έχουμε και σου εύχομαι μία πανέμορφη και δημιουργική Άνοιξη όπως αυτές που μας δείχνεις και είναι πανέμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπέροχα τα ρολόγια. Ρομαντικά με πανέμορφους συνδυασμους χρωμάτων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχα τα ρολόγια. Ρομαντικά με πανέμορφους συνδυασμους χρωμάτων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Φιλία μου!!!Δημιουργήστε γιατί χαμόμαστε μέ όλα αυτά πού συμβαίνουν γύρω μας!!Θαύμασα τά πανέμορφα ρολόγια σου!!Τόσο ρομαντικά,vintage,Καί εξαιρετικά φτιαγμένα!!!!
    Μπράβο χρυσοχέρα μου!!!!Καλό καί ευλογημένο μήνα!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξεχασα!!Νά χαρείς τα πανέμορφα δωράκια σου!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα Φιλία μου με όμορφες δημιουργίες!!!!!!
    Τα ρολόγια σου τέλεια ρομαντικά με υπέροχα χρώματα!!!!!!!!!Φιλιά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τώρα πλάκα με κάνεις;
    Είναι όλα τα ρολόγια σκέτα κομψοτεχνήματα!
    Εξακολούθα λοιπόν και με γεια τα δώρα!
    Φιλιά Φιλία μου! Και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλό μήνα!μου άρεσαν ιδιαιτερα τα ρολογάκια σου!ειδικά ο τρόπος που έχεις ενσωματώσει τα μοτίβα!μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εξελίσεσσαι σε Ελβετική οικοτεχνία , Φιλία μου !!! Υπέροχα τα ρολόγια σου, όπως και τα δώρα σου !!! Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Beautiful and romantic works, I like all!¨
    Thanks for stopping by, hugs Biljana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφα τα ρολόγια σου Φιλία!
    Εχω παρακολουθήσει την Φλώρα (TEXNISTORIES) να φτιάχνει με τα προκομμένα της χεράκια ρολόγια με ντεκουπάζ και πίστεψε με την θαύμασα απίστευτα.
    Μην έχοντας την παραμικρή ιδέα από…….ντεκουπαζιανά κόλπα την παρακολουθούσα με θαυμασμό να κάνει τα μαγικά της και τα έψελνα στην αφεντομουτσουνάρα μου για την ασχετοσύνη και την τεμπελιά της.
    Σας θαυμάζω κορίτσια!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Kαλημέρα εργατικό κορίτσι μας!!! Φυσικά ταυτίζομαι με τις σκέψεις σου και συμφωνώ με την δημιουργική σου αντίδραση.Οτι κάνεις, πάντα το κάνεις εξαιρετικά και το πασπαλίσεις με φαντασία και αγάπη!!! Καλή Κυριακή !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ολα τα ρολόγια σου, μικρά και μεγάλα ειναι, για μένα, εργα εξαιρετικής και φινετσάτης τέχνης. Τυχερή η φίλη σου η Λίλη που σ έχει (και την έχεις) "κολλητή". Πως γίνεται όμως να γράφεις "ενθουσιάστηκε, έτσι λεει τουλάχιστον". Δεν τη πιστεύεις δηλαδή? Ντροπή !
    Σε λατρεύω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό Μήνα Φιλία μου πάντα όμορφα δεματακια να σου φέρνει ο ταχυδρόμος. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό Μήνα Φιλία μου πάντα όμορφα δεματακια να σου φέρνει ο ταχυδρόμος. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλή μου Φιλία, η γιατρειά πάει καλά γιατι το μυαλό καθοδηγεί τα χέρια σε υπέροχες δημιουργίες... και αυτό δεν είναι χάιδεμα αυτιών αλλά πραγματικότητα.... και εγώ έτσι αγαπώ να με γιατρεύω.. το είδες άλλωστε...!!!! Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλία μου κατάφερες και ένωσεις τόσο όμορφα τις εικόνες στα ρολογάκια και το αποτέλεσμα πραγματικά μαγνητίζει!!! Τα δε cd συνθέτουν μια τέλεια συλλογή και λέω να την μεγαλώσεις κιάλο!!! Όσο για τα δωράκια σου είναι όλα φτιαγμένα από τόσο ξεχωριστά και αγαπητά κορίτσια σε όλους μας που είμαι σίγουρη πως θα τα χαρείς και με το παρά πάνω!!! Σε φιλώ αγαπημένη μου!!! Να περνάς πάντα τόσο δημιουργικά και να ξεχνάς τις μαυρίλες γύρω σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Ontem foi embora.Amanhã ainda não veio. Temos somente hoje, comecemos!!!Qualquer ato
    de amor, por menor que seja, é um trabalho pela paz" (Madre Teresa de Calcutá)
    Fico sempre feliz com sua doce presença lá no meu cantinho! Obrigada!

    Um grande abraço querida, Marie.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τα ρολογια σου ειναι φανταστηκα! Ολα ενα και ενα, οπως και τα δωρακια σου :) Παντα ετσι δημιουργικη ευχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα.Τα ρολόγια σου είναι καταπληκτικά!δικαιολογημενα γέμισες με αυτά τους τοίχους!!!

    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;