Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Να το γιορτάσω ή να το καταπιώ;

Άσε... ξέρω. Δίνετε ρέστα  για κοσμικά happenings!
Ας το γιορτάσω λοιπόν, μιας και οι δικές μου φιέστες μένουν αξέχαστες. 


ΕΧΩ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!



Στο κάτω κάτω, απ' ό,τι λένε δεν είναι κι' άσχημη η ζωή και μετά τα σαράντα!!!
Δε θέλω ουουουου...

Στην οργή, έπρεπε να την έχω καταργήσει αυτή τη γιορτή εδώ και χρόνια. 
Όλο προσθέτω. Να αφαιρέσω δεν γίνεται;
 Το birthday μου μέσα....




Και είμαι πολύ περίεργη να δω τι δώρο θα μου κάνει ο άντρας μου. 
ION ή LACTA; Πέρσι, ας πούμε, μου είχε κάνει δώρο ένα RED BULL. Αλλά όταν είδε πως δεν "δούλεψε" είπε πως είναι μάπα η διαφήμιση και δεν μου ξαναπαίρνει. 




Οι κόρες μου.... καλά, ξέρω. Ή παντόφλες ή πιζάμα. Μ' έχουν για τελειωμένη!
Είδες που λένε "ό,τι κάνεις στο γονιό σου θα το λουστείς"; 
Ε, τη φουκαριάρα τη μάνα μου την είχα τιγκάρει στις ρόμπες (αλλά από τα 80 κι' ύστερα)!
Σκατόπαιδα, τι να πεις....


(Δεν ξέρω αν το παραπάνω ισχύει.... Εγώ σοφή γεννήθηκα.)


Ώρα, να σας φιλέψω και με το κατιτίς μου...


Ας όψονται τα τριακόσια καμάρια μας στη βουλή, ο Σόιμπλε, η Δρακουλέσκου.... Κόψε κόψε, το πιτόγυρο κατάντησε να είναι το "αμπιγιέ" μας έδεσμα! Έλεγα να κάνω γεμιστά, όπως μας προτείνει η Θεανώ, αλλά σκέφτηκα ότι θα παραήταν κοινότυπο το μενού! 
Όλη η Ελλάδα γεμιστά μαγειρεύει και 
διν είνι για του μπλογκ.  Για φάγωμα είνι.




Αθάνατη Ελληνική βαρελίσια ρετσίνα...


Τουρτίτσα θα πάρετε;  Πήγε ο άντρας μου όλο σατανική χαρά, πρωί πρωί να τη φέρει, εγώ κοιμόμουνα, με ξύπνησε - με την τσίμπλα εγώ - και μου την κόλλησε στη μούρη. 
"Το γλυκάκι σου, γλυκιά μου"!


Αχουουουου.... Μίλησε το τεκνό, καλέ!!!!!!!!
(Το αποφάσισα. Θα τον δώσω να μου κάνουνε ψιλά. Δύο τριανταπεντάρηδες!)


Ε, ας ανοίξω και μια σαμπάνια σαν κοπέλα κι' εγώ...



Ααααχχχχχ..... αγαπημένο "brand" απ' όταν ήμουνα πλούσια!
Τι καιροί, Θεέ μου.... Τι χλιδές.... Τι μέγαρα!!!!  Θυμάστε τις Βερσαλίες;;;;


Και μη ρωτήσετε πόσα κλείνω, ντάξει;;;

ΦΕΤΟΣ ΜΗΔΕΝΙΖΩ!


Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την επίσκεψη
Ευχαριστώ για τη φιλία σας
Σας ευχαριστώ που υπάρχετε!!!!!!

(Όλες οι φωτογραφίες είναι απ' το internet)

58 σχόλια:

  1. Φιλία μου χιλιόχρονη και πάντα υγιείς, ευτυχισμένη και δημιουργική!!!!! Δεν ξέρω τα πόσα κλείνεις και για να είμαι ειλικρινείς ούτε θέλω να μάθω.... εγώ πίσω από κάθε ανάρτηση βλέπω ένα νέο κορίτσι γεμάτο διάθεση και χιούμορ, άξιο και δημιουργικό, μα πάνω από όλα βλέπω μια καλή φίλη που ίσως έχει καταλάβει ότι την αγαπώ!!!! Πάντα ευτυχισμένη φιλενάδα μου!!!!!!!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμοιβαία τα αισθήματα, γλυκιά μου φιλενάδα....
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου.... είπαμε: Φέτος μηδενίζω!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. η καλύτερη ανάρτηση για γενέθλια που έχω διαβάσει!
    Κι εγω όταν ήμουν μικρή ,μέχρι και 25χρ., τις 40αρες τις θεωρούσα γριές! Τώρα που έφτασα τα 42 1/2 νιώθω πως τωρα γεννηθηκα!χαχαχα
    Να τα εκατοστησεις με υγεία ,να αποκτήσεις και να καταφέρεις ό,τι επιθυμείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούκλα μου, μακάρι να έκλεινα τα σαράντα!!! Θα το γιόρταζα στο... Σύνταγμα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου

      Διαγραφή
  3. Χρόνια πολλά λοιπόν.
    Να το γιορτάσεις βέβαια!
    Να είσαι γερή και να χαίρεσαι την οικογένειά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ' ευχαριστώ, κορίτσι μου,
    Να είσαι καλά, γερή και δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και καλά Φιλία μου.
    Αν αισθάνεσαι κοριτσάκι, είσαι.
    Τι σημασία έχουν τα νούμερα;
    Αυτό με τα ψιλα , μου άρεσε, μη το πάρουν είδηση μόνο και μας προλαβουν.
    Όσο για τα μεγαλεία ,θα ξαναρθουν μια μέρα θα ξαναρθουν,δε θα πεθανουμε κιόλας.
    Κι εγώ χαιρομαι την παρέα μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι, εγώ νιώθω τριάντα και τι λέει το ληξιαρχείο, το γράφω!!!! Να είσαι καλά, σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  6. Τί τριάντα, τι σαράντα, τι πενήντα....Λίαν συντόμως θα σ'ακολουθήσω κι εγώ, σάν γνήσια Υδροχόος!!!
    Χρόνια σου πολλά, καλά να είναι και πάντα δημιουργικά, Φιλία μου!!!!
    Στις Βερσαλίες σου δεν σε είχα ακόμα γνωρίσει, άσχετα αν είδα την ξεκαρδιστική ανάρτησή σου κάποια στιγμή αργότερα! Ευχαριστούμε για τα πιτόγυρα, πάντα ευπρόσδεκτα!!!
    Και του χρόνου, φιλενάδα!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι που πάμε, Μαριάννα μου, στα επόμενα γενέθλια μου μπορεί και να σας φιλέψω σκέτη πίτα!!!!
      Άντε και στα δικά σου, φίλη Υδροχόε και σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλιά

      Διαγραφή

  7. Χρόνια Πολλά !
    Τώρα έρχεται το καλύτερο μέρος ! και μετά από 50 ! .
    Για να γράψετε τη χρήση του μεταφραστή.
    Αγγλικά ποιο είναι το όνομά σας
    Φιλιά από την Αργεντινή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά Φιλία μου !!!Πάντα γερή καί νά σέ χαίρεται η οικογένειά σου!!Καί εγώ σάν γνήσια Υδροχόος,γιορτάζω τήν Τρίτη!!Απόλαυσα τήν ανάρτησή σου καθώς καί τά σουβλάκια πού ομολογώ πώς τά ζήλεψα!!Χα''χα!!!Καλά νά περάσεις!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, Dimi μου, και χαίρομαι που σε διασκέδασε η ανάρτηση μου. Αν δεν κάνουμε και λίγο καλαμπούρι, τη βάψαμε! Άντε και την Τρίτη θα το κάψουμε!!!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Φιλία μου χρόνια σου πολλά γεμάτα χαρές!!! Είμαι χαρούμενη που σε γνώρισα μέσα από αυτή τη γωνιά και σε θεωρώ φίλη μου. Και τι σημασία έχει τα πόσα κλείνουμε. Είμαστε όσο θέλουμε.
    Φιλάκια πολλά! Να σε χαιρόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου κι' εγώ σε θεωρώ φίλη και χαίρομαι αφάνταστα που από 'δω μεσα έκανα φιλίες αξιόλογες και πολύ πιο θερμές από ένα σωρό άλλες...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά Φιλία, να είσαι πάντα χαρούμενη,
    να μη χάνεις το χιούμορ σου και την διάθεσή σου
    για δημιουργία !! Θα με κάνεις να παραγγείλω
    delivery με τα κεράσματά σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφία, αν το χάσω, χάθηκα!!!!!!!!!!
      Σε τέτοιους τρελούς καιρούς που ζούμε, μόνο το χιούμορ μας σώζει...
      Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη
      Φιλιά

      Διαγραφή
  11. Aγαπημένη μου, τι απολαυστική ανάρτηση !!! Λατρεύω το υπέροχο χιούμορ σου, τι τα θέλεις μετά τα 30 η ηλικία δεν έχει σημασία, ΄νομίζω ότι πρέπει να μηδενίζουμε κάθε χρόνο και η ηλικία της ψυχής δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη φυσική ηλικία...Να είμαστε καλά, να απολαμβάνουμε, να δημιουργούμε, να ζούμε.....Τα πιτόγυρά σου πολύ μερακλήδικα και καλύτερα τις νεομοντέρνες δήθεν γκουρμέ σαχλαμάρες...Είσαι υπέροχη και σε πάω με χίλια...σ΄αγαπώ επίσης !!! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου αγαπημένη, μπορεί να τα γράφω έτσι, αλλά δεν τα πιστεύω, ούτε ποτέ έβαλα μαράζι! Δόξα τω Θεώ, αισθάνομαι πάντα νέα και γεμάτη όρεξη για ζωή.
      Και δεν πα να μου πάρουνε τα σκατόπαιδα όσες παντόφλες θέλουνε.... χχχχααααα χα...
      Την αγάπη μου και καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  12. Φιλία απόλαυσα την ανάρτηση σου με τα πιτόγυρα, την τουρτα κλπ.
    Τι σημασία έχει τι γράφει η ταυτότητα οταν νοιωθεις νεότατη και γεμάτη ενέργεια οπως εσυ!
    Χρόνια σου Πολλά!!
    Να εισαι γερή και να χαίρεσαι οτι αγαπας!!!Πάντα ευτυχισμένη!
    πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και ναι, νιώθω νέα και γεμάτη αισιοδοξία, δόξα τω Θεώ!
      Μηδένισα φέτος, είπαμε!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  13. Πολύχρονη Φιλία,γερή και δυνατή και πάντα με το χιούμορ σου(το πόσο γελάσαμε!!!!!!)!!Θα "κεραστούμε" και από τα πιτόγυρα (νοστιμότατα τα...άτιμα) και ρετσινούλα θα πιούμε και τουρτίτσα θα φάμε!!!!Φιλιά πολλά εις διπλούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρες μου, σας ευχαριστώ και χαίρομαι πολύ που σας χάρισα χαμόγελα... Να είστε καλά
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!
    Πόσο γέλασα με το "Φέτος μηδενίζω"
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Βέβαια στα εκατό μηδενίζουν συνήθως... ε, εγώ το έκανα νωρίτερα!!!
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Είσαι απίστευτη ο τρόπος που γράφεις μοναδικός....απολαυστικός!!!!
    Χρόνια πολλά σου εύχομαι και όλα καλά, υγεία και χαρά, αγάπη και έμπνευση να σε ακολουθούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο χαίρομαι να γιορτάζω μαζί σας τα γενέθλια μου, δε λέγεται! Χαίρομαι που σου άρεσε η εορταστική ανάρτηση μου και σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  16. Χρόνια σου Πολλά κι ευτυχισμένα όπως τα θες!
    Αν και φαγωμενη θα τσιμπησω το κατιτις μου
    Καλό μας ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρε και τούρτα, καλέ, μπας και εξαφανιστεί αυτό που έγραψε ο καλός μου, ο άχαρος!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου...
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  17. Τι λες τώρα !!! Να γελάσω με ανάρτηση γενεθλίων δεν το έχω ξαναπάθει !!!Τι με νοιάζει πόσα κλείνεις Φιλία , όσα θέλεις , εκείνο που βλέπω εγώ είναι το απίστευτο χιούμορ σου που δεν το έχουν οι νέες καρδιές !!
    Να τα κατοστήσεις λοιπόν με υγεία , χιούμορ που δεν φορολογείται και ανθρώπους που αγαπάς !!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις τι χαρά μου δίνει που σας κάνω και χαμογελάτε... Το έχουμε τόσο ανάγκη σ' αυτές τις εποχές!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΟΣΥ ΠΟΛΛΑ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ,ΟΣΑ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙΣ Τ ΑΛΛΑ ΑΣΤΑ ΟΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ!
    Να παραμένεις όπως σε γνωρίσαμε και σ αγαπήσαμε με χιούμορ και ευγένεια ψυχής και να μην σε ξαναχάσουμε ποτέ για κανένα λόγο που δε συνάδει με τη Φιλία μας
    Να τα εκατοστήσεις με υγεία και αγάπη
    Φιλάκια πολλά και γιορτινά μόνο για σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σ' έκανα να χαμογελάσεις, αγαπημένη μου, αυτό ήταν και το ζητούμενο. Χαίρομαι αφάνταστα όποτε περνάς απ' το σπιτικό μου. Και βέβαια όσα γουστάρω τα πετάω έξω απ' την πόρτα. Όσο είμαι υγιής, δεν πάω πάνω από σαράντα με τίποτα!!!!
      Σε φιλώ... να έχεις μια γλυκιά εβδομάδα

      Διαγραφή
  19. Χρόνια Πολλά και Καλά Φιλία, έστω και καθυστερημένα! Μακάρι όλοι οι κάτω των σαράντα να διαθέτουν το χιούμορ σου, την οξύτητα πνεύματος και την ανεπιτήδευτη αθωότητα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από χιούμορ, κουτσά στραβά τα καταφέρνουμε. Από ΕΝΦΙΑ τι γίνεται;;;;; Χχχχα χααα...
      Σ' ευχαριστώ πολύ, κορίτσι μου, για την επίσκεψη και τις ευχές.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  20. Τελικά, αφού αποφάσισες να τα γιορτάσεις, χρόνια σου πολλά και καλά και να σκορπάς πάντα κέφι για να μας φτιάχνεις το κέφι! "Ή παντόφλες ή πιζάμα. Μ' έχουν για τελειωμένη!" Αχαχαχα! Πόσο έχω γελάσει!! Καλή βραδιά, καλή εβδομάδα και τού χρόνου με μια..καινούργια πιζζζάμα! Τα φιλιά μου Φιλία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, τα παλιόπαιδα..... Κατάλαβες;;;
      Εντάξει, φέτος μου φέρανε λουλούδια κι' ένα... λάχανο! Λόγω τιμής, είναι λέει από μποστάνι φίλου τρυφερό τρυφερό!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  21. Ααααααα τα σκασμένα δεν έφεραν πυτζάμες αλλά λάχανο!!!!! Χρόνια πολλά Φιλία μου να είσαι πάντα καλά εσύ και οι αγαπημένοι σου!!!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, παιδί μου... άκου λάχανο!
      Σ' ευχαριστώ, κούκλα μου για την επίσκεψη και τις ευχές σου.
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  22. Έκλαψα με το κείμενο, με άκουσε η γειτονιά από τα γέλια.
    Να σε χαιρόμαστε Φιλία μου (αμέ και εμείς) και να 'σαι πάντα ευτυχισμένη με τους αγαπημένους σου ανθρώπους.
    Ελπίζω να πέρασες υπέροχα.
    ΥΓ: Εγώ τις πυτζάμες τις λατρεύω! Θα μπορούσα να σουλατσάρω με πυτζάμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι' εγώ τις αγαπώ τις πυτζάμες αλλά ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΠΙΑ!!!!
      Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά και ευτυχισμένα Φιλία μου!!!!!Αργησα λίγο αλλά ήρθα, τουρτίτσα φύλαξες για εμάς τους καθυστερημένους,Αν όχι δεν πειράζει,σουβλάκι όμως ελπίζω να φύλαξες θέλω επειγόντως!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πιτόγυρο έχουμε και τουρτίτσα. Δεν λέει να τελειώσει, να μη βλέπω το γραφτό!!!!
      Ευχαριστώ πολύ, φιλενάδα
      Φιλιά

      Διαγραφή
  24. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ αγαπημένη Φιλία να είναι όμορφα ανέμελα γεμάτα αγάπη και υγεία!! Ευχομαι να έχεις αυτό όμορφο σατυρικό υφος που με κάνει να χαμογελώ και να περιμένω πάντα την επόμενη ανάρτηση σου με ανυπομονησία!! Φιλάκια με γιορτινή διάθεση και με πολύ αγάπη σε μία ψυχή που την επόμενη χρονιά θα είναι συνομήλικη με την μικρή μου Λήδα!! χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφη μου, αυτό δεν το είχα σκεφτεί.... Λες να θέλω κουδουνίστρες;;;
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τις ζεστές ευχές σου.
      Σε φιλώ

      Διαγραφή
  25. Κοίτα ανάρτηση που πήγα να χάσω!
    Δεν φταίω εγώ καρντιά μου!
    Είμαι καθυστερημένο εκ γεννητής!
    Πες μου αν αυτό με το μηδένισμα πιάσει να το κάμω κι εγώ ε;

    Χρόνια πολλά και καλά μάτια μου!
    Πάντα χαμογελαστή κι έξω καρδιά , όπως σε γνωρίσαμε δηλαδή!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χρόνια σου πολλά Φιλία μου,το θέμα σου πραγματικά έχει χιούμορ!
    Αλλά η αγάπη δεν μετριέται στα δώρα, η ουσία είναι αλλού, στα απλά,τα καθημερινά.Οπότε με δώρα η χωρίς, η αγάπη τους είναι δεδομένη!
    Χρόνια σου πολλά λοιπόν!
    φιλάκια!!!
    Και του χρόνου, εύχομαι πιο αισιόδοξη, γενικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Tιιιιιιιιιιιι; είχες γενεθλια και δεν ήρθα να σου ευχηθω εγκαιρως; απαράδεκτη....τωρα πιανουν οι ευχές Φιλιω μου; να τα εκατοστήσεις φιλεναδα...ουπς ξεχασα ... μηδενίζεις .αντε στα πρώτα σου με το καλό ... δεν μου λες; έμεινε πιτογυρος καθόλου; τουρτα; τίποτα ε; εμ τι γυρεύω η γυναίκα μέρα που ήρθα.. καλά να πάθω..!!
    Το χιούμορ σου δεν παίζεται Φιλιώ μου το θυμάμαι απο το Κωμειδύλιο τι πλακα που ειχε; θυμασαι; να είσαι κλα και να περνάς ακομα καλύτερα.. ναι; φιλακιααααα!!
    υ.γ. roulamakedonisa@gmail.com γραψε μου πλιζζζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια σου πολλά -Φιλιούλα- να είσαι πάντα γερή και να μην χάσεις ποτέ, για τίποτα και για κανέναν αυτό το υπέροχο χιούμορ σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλή μου Φιλία, ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ!!!!! Να είσαι καλά να μεγαλώνεις (όλοι μας μεγαλώνουμε),και να γεμίζεις με όμορφες εμπειρίες ζωής. Νομίζω ότι αν έχουμε ανοιχτά τα μάτια της ψυχής μας, τότε γινόμαστε σοφότεροι άνθρωποι όσο περνούν τα χρόνια. Και τότε, η ψυχή νεώνει, ας γερνά η σάρκα.
    Ό,τι επιθυμείς σου εύχομαι. Δεν το ήξερα ότι έχεις γενέθλια τόσο κοντά με της κόρης μου, που ήταν εχθές 13 του μήνα. Του Γιάννη μου είναι στις 19.
    Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου, γεμάτη με αυτό το ευφυές χιούμορ σου!!
    Κι η τούρτα σου τέλεια χαχαχαααα
    Φιλάκια πολλά πολλά πολλά, άπειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να τα χιλιάσεις κορίτσι μου! Πάντα να περνάς όμορφα και ευχάριστα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χα χα χα!!! Δεν υπάρχεις!!! Θεά!!!Μόνο εσύ θα μπορούσες να μας τα σκάσεις έτσι τα γενέθλια Φιλία μου!!! Να σε χαίρεται ο αντρούλης σου, που μεταξύ μας έχει απίθανο χιούμος, οι κορούλες σου, που θα μπορούσαν να αγοράσουν πιζάμες σε πιο σέξι εκδοχή...., και φυσικά εμείς όλοι που σ' αγαπάμε τόοοοοοσο πολύ και σε καμαρώνουμε!!!Χρόνια πολλά αγαπημένη μας Φιλία, να τα χιλιάσεις σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαχααααααααααααα, μου έφτιαξες το απόγευμα μου!
    Απίθανα κείμενα! Χρόνια πολλά, να ζήσεις, να είσαι γερή, ευτυχισμένη, δημιουργική και να μην χάσεις ποτε αυτό το υπέροχο χιούμορ σου!!!
    Κι εμένα τα παιδιά μου πιζάμες μου αγόρασαν τα Χριστούγεννα, χαχααα, ωραίες, ζεστές, μια χαρά!
    Να ζήσεις, απ τα βάθη της καρδιάς μου στο εύχομαι και να κάνεις πολλά ταξίδια!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Happy Birthday to you!!! Lovely post!!!
    Have a wonderful weekend!!!:)))

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  34. ✿‿⎠
    Feliz Aniversário!!! Cheguei atrasada à festa mas a tempo de desejar, tudo, mas tudo de bom: saúde, alegria, paz e muita harmonia na família.

    Bom domingo! Boa semana!
    Beijinhos.
    ╰✿╯

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έστω και καθυστερημένα... χρόνια πολλά και καλά... γεμάτα αγάπη, υγεία και αισιοδοξία Φιλία μου!!
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλό Μήνα Φιλία μου πάντα όμορφα δεματακια να σου φέρνει ο ταχυδρόμος. Φιλάκια πολλά!
    ดูหนังออนไลน์

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;