Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2015

Αλφαβητάρι!


Αδέρφια,  βρήκα θέμα για ανάρτηση.  Να πω κι’ εγώ μερικά πραγματάκια, ντάξει;
Βαθυστόχαστο μην περιμένετε... κουράζομαι!
Γελάτε, ε;   Έχω μια τάση να διακωμωδώ τα πάντα και πιο πολύ την εαυτή μου, που λένε και στην      Κρήτη  (καθ’ ότι θηλυκό).  Ελάττωμα για κάποιους, για μένα σωτηρία.
Δύσκολα θα «την πάλευα» αν δεν είχα αυτό το «κουσούρι»!
Έκλαψα, πόνεσα, μάτωσα...  μα πάντα διέκρινα ένα φως κάπου μακριά.
Ζωή είναι, θα περάσει!!!! Χα, χα.... Πριτς!!!!
Ήμουν πάντα χαρούμενος και αισιόδοξος  χαρακτήρας
Θεωρώ πως όλα έχουν και μια θετική πλευρά, που
Ίσως να μη φαίνεται, αλλά υπάρχει  και
Κάποια στιγμή, δεν μπορεί, θα τη διακρίνεις.


Decoupage πάνω σε πάστα κρακελέ


Λένε πως το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω.
Μπορεί να μη γυρίζει αλλά καταλήγει σε μια απέραντη, πανελεύθερη θάλασσα.
Να μην το θεωρήσω θετικό αυτό;
Ξέρω  επίσης, πως όλα στη ζωή έχουν μια αρχή κι’ ένα τέλος
Ότι τα πάντα ρολάρουν σύμφωνα με τον νόμο της φύσης: Γέννηση – Όποιος γήινος χρόνος –        Θάνατος.
Πώς  να το σταματήσεις αυτό το τρελαμένο ρολόι;  Με το που θα γεννηθείς, αρχίζει το      Countdown!!!!
Ρωτάω τώρα εγώ: Πόσο χρόνο πια να σπαταλήσω στο κλάμα, στη θλίψη, στο νταούνιασμα;
Σας πληροφορώ πως ακόμα και στη μεγάλη μου κατάθλιψη, το χιούμορ, χιούμορ. Εδώ, η επιστήμη   σηκώνει τα χέρια ψηλά!

Αποτυχία. Μόλις που διακρίνεται!


Το «μότο» μου: Εφόσον υπάρχω,  Ζω το σήμερα, Δεν αναπολώ το χθες,   Κοιτάω το αύριο και           προσβλέπω  σ’ αυτό με αισιοδοξία.
Υγεία. Να η λέξη – κλειδί. Έχω την υγειά μου και τα τραγουδάω όλα αυτά.
Φοβάμαι, δε λέω....  κι’ εγώ,  όπως όλοι,  φοβάμαι  την ανημπόρια.
Χαίρομαι όμως το κάθε τι όσο είμαι καλά. Τον ήλιο, το φως, τα λουλούδια...  ΤΗ ΖΩΗ, ΜΩΡΕ!!!!!!
Ψαχουλεύοντας προχθές, βρήκα «ντοκουμέντα» σε ροζ κορδελίτσα για Τον μεγάλο μου έρωτα.
Ωδή στο πάθος!!!!  Δεν είναι να ξαναγίνει!!!  Δόξα τω Θεώ, το ζήσαμε κι’ αυτό.  Ε, να μην    αισθάνομαι «γεμάτη»????

Ευκαιρία να λάβω μέρος στο παιχνίδι του  "Blogger της διπλανής πόρτας" και τις "Κρυφές μου σκέψεις". 
Ομορφοπερνάμε!!!!!!


31 σχόλια:

  1. Και αυτή δεν είναι η ουσία της ζωής; Να ομορφοπερνάμε; Σε ευχαριστώ για την τόσο αισιόδοξη συμμετοχή σου. Μου άρεσε πολύ και είναι φάρμακο στην downίλα της Δευτέρας!
    Χαίρομαι που σε γνώρισα μέσα από την συμμετοχή σου. Σου βγήκε απνευστί το αλφάβητο και ελπίζω να απόλαυσες την διαδικασία, όπως απολαύσαμε και εμείς εσένα! :)
    Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!!!
    Το καλύτερό μου :
    "Ψαχουλεύοντας προχθές, βρήκα «ντοκουμέντα» σε ροζ κορδελίτσα για Τον μεγάλο μου έρωτα."
    Μπράβο , Φιλία !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο!!!! Με νόημα σε όλες τις σειρές!!!!!!!!!! Καλή εβδομάδακαι φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο!!!! Με νόημα σε όλες τις σειρές!!!!!!!!!! Καλή εβδομάδακαι φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα θαυμάζω το χιούμορ σου, σε όλες τις καταστάσεις, και πολύ καλά κάνεις που το διατηρείς! Τα 'ντοκουμέντα' σε ρόζ κορδελίτσα...υπέροχα!!!!
    Τέλειο το αλβαβητάρι σου, Φιλία μου!!!!!
    Φιλάκια, καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ομορφοπερνάμε όταν ομορφοδιαβάζουμε !!!
    Ωραίο αλφαβητάρι !!!
    Καλή εβδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιλία μου χάρηκα με το αλφαβητάρι σου που είναι γεμάτο αισιοδοξία για ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΩΡΕ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αργείς βρε Φιλιω μου αλλά οταν ειναι να εμφανιστε΄ςι τα δινεις όλα .. ακομα και στα αλφαβητάρια,,αισιοδοξο μου ατομο... χαιρομαι που οι αλλοι σηκωνουν τα χέρια ψηλα μαζι σου... τωρα γνωρίζω την Φιλιω... ναι καλέ; εσύ είσαι..!!!!! μπραβο φιλεναδα να τα βλέπεις ολα ομορφα .. και οταν έτσι τα βλέπεις... έτσι θα είναι... να περνας ομορφα... φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ το χαρηκα το αλφαβηταρι σου Φιλία μου.
    Με την αισιοδοξια μπορούμε να παλεψουμε πολλά.
    Μια ζωή την έχουμε @αμωτο.
    Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό δεν είναι αλφαβητάρι Φιλία αλλά οδηγίες πως να μην σπαταλάμε
    το χρόνο μας στο κλάμα,την θλίψη και το…….νταούνιασμα(πολύ μου άρεσε αυτό το νταούνιασμα!)
    Τελικά εμείς οι δύο μοιάζουμε και σιγά μην αφήσουμε αυτό το…….νταούνιασμα να μας κάνει ότι θέλει!
    Τις φιλούρες μου και μπράβο σου για το έξυπνο και αισιόδοξο αλφαβητάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Και πολύ καλά κάνεις και αισθάνεσαι γεμάτη και αισιόδοξη και κάνεις και πλάκα! Μου αρέσεις τρελά Φιλία μου!
    Όπως και το αλφαβητάρι σου!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάρα μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ομορφο και αισιοδοξο το αλφαβηταρι σου
    καλημερα και καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Α! πολύ μου άρεσε..μάλλον θα παίξω κι εγώ , χαίρομαι κάτι τέτοιες αναρτήσεις παιχνίδια! Η αισιοδοξία και το χιούμορ φίλη μου είναι βάσεις στη ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ούτε μέρα δεν αξίζει να χαραμίζεις πια στη μαύρη κατάθλιψη !!!
    Η ζωή είναι διαρκής αγώνας και όσοι έχουμε λίγο χιούμορ πονάμε , υποφέρουμε αλλά σηκωνόμαστε !!!
    Χαίρομαι για σένα
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλία μου το υπέροχο αλφαβητάρι σου είναι ένα ΑΛΜΑΜΑΚ πορείας στη Ζωή !!! Αισιόδοξο, χιουμοριστικό, φιλοσοφημένο , αλάνθαστο !!!
    " Ξέρω επίσης, πως όλα στη ζωή έχουν μια αρχή κι’ ένα τέλος
    Ότι τα πάντα ρολάρουν σύμφωνα με τον νόμο της φύσης"

    Το απόλαυσα και σ΄ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρα Φιλία!Θα ήθελα να σε ευχαριστήσω για τα σχόλια που αφήνεις στο μπλόκ μου (εγώ η γαϊδούρα χάθηκα από την μπλοκογειτονιά). Διαβάζοντας το αλφαβητάρι που έγραψες θα ήθελα να σταθώ στη λέξη κλειδί που είναι η ΥΓΕΙΑ και στην φράση ΖΩ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ. Αν μας απασχολούν μόνο αυτά τότε δεν πρέπει να φοβόμαστε τίποτε. Σου στέλνω τα φιλιά μου και να έχεις μία ήρεμη αλλά και ενδιαφέρουσα ημέρα. Daphnofila!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χωρίς χιούμορ η ζωή δεν τραβάει.Το θεωρώ κι εγώ κινητήρια δύναμη,ότι και να με βασανίζει,όσες φορές και αν πέφτω πάντα μέσα μου θα με τσιγκλάει κάτι.Δεν γελάω ασταμάτητα,μα έμαθα να τα διακομωδώ και να αυτοσαρκάζομαι γιατί έτσι νιώθω καλύτερα.
    Γιατί όπως έγραψες και πολύ το γέλασα,είναι όμως πέρα για πέρα αληθινό,Ζωή είναι,θα περάσει...
    σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι αισιόδοξη ανάρτηση,μπράβο Φιλία μου πολύ χαίρομαι που τα βλέπεις έτσι !!!!
    Το ρολόι σου υπέροχο!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι αισιόδοξη ανάρτηση,μπράβο Φιλία μου πολύ χαίρομαι που τα βλέπεις έτσι !!!!
    Το ρολόι σου υπέροχο!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μακάρι να σου έμοιαζα λιγάκι!Μπορέι να μη χάνω το χιούμορ μου εύκολα, αλλά την αισιοδοξία μου τη χάνω πολύ συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Από το Α ως το Ω το χάρηκα το αλφαβητάρι σου!
    Εκείνα τα ντοκουμέντα όμως στη ροζ κορδελίτσα, το απογείωσαν!
    Να είσαι καλά και να ομορφοπερνάς πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τέλειο το αλφαβητάρι σου Φιλία μου!! Κρατάω το μότο κι εύχομαι σε όλους μας να έχουμε την υγειά μας και πάντα να δημιουργούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπημένη μου Φιλία
    Το πόσο απόλαυσα το αλφαβητάρι σου, δεν λέγεται! Είσαι μπαξές!
    Γεμάτη σοφία, χιούμορ και αισιοδοξία!
    Συγχαρητήρια και για το συγγραφικό σου ταλέντο!
    Σου εύχομαι μια ζωή με χαρές, όπως σου αξίζει!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομορφο και αισιόδοξο το αλφαβητάρι σου, Φιλία!!! Να'σαι καλά, να δίνεις όμορφο νόημα στη ζωή!!! Φιλιά και καλό Σ/Κ να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ✿ه°
    Ser otimista, ter muita fé e não perder o sorriso é a melhor forma de enfrentar as dificuldades. Parabéns pelo post.

    Ótimo domingo! Boa semana!
    Beijinhos. ♪♫˚·.♩

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φιλία μου, δεν άντεξα να μην περάσω!!!!
    Είσαι πολύ ξεχωριστός άνθρωπος. Γεμάτος ευαισθησίες, και μια υπέροχη ματιά απέναντι στη ζωή. Γι' αυτό ίσως και πέρασες ό,τι πέρασες. Και κοίτα που μέσα από τη δοκιμασία σου αυτή, κέρδισες τόσα!!!!
    Να είσαι πάντα καλά αγαπημένη Φιλία, και να μας γεμίζεις ομορφιά, με την ποιότητα του χαρακτήρα σου!!!!
    Σου εύχομαι τα καλύτερα από δω κι εμπρός, γιατί σου αξίζουν!!
    Σε φιλώ γλυκά, και σου στέλνω την αγάπη μου, και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μα πιο πολύ λάτρεψα το Τ!Τι ανάρτηση κιαυτή γιατρικό του κάθε πονεμένου!!φιλιά πολλά Φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. I liked the arrows for their help in organizing your notes.
    pirates of the caribbean 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;