Παρασκευή 30 Μαΐου 2014

Μην παίρνετε θάρρος.... Εδώ είμαι!!!

Τώρα λοιπόν που είναι άνοιξη και τα λουλούδια ανθίζουν.....   είπα ν' ανθήσω κι' εγώ!!!!
Ξέρετε βέβαια πως, στα λουλούδια στο ανθοδοχείο, βάζουν ασπιρίνες για να διατηρούνται. Δεν το ξέρετε;
Ε, εγώ είμαι στην τελευταία ασπιρίνη. Δεν "παίρνει" άλλες!!!!!!!!!!!!!!!!!

Κοπέλες, πήγατε για τρέλες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;  Καλέ, ασκήσατε το εκλογικό σας δικαίωμα;;;;;;;;;;;; 
Μπράβο, ρε κορίτσια, έχετε κουράγιο και μια αρρωστημένη επιμονή για δικαίωμα επιλογής (!) και εκλογής των αρχόντων!!!!!!! Μια από τα ίδια κι' εγώ φυσικά, που ψήφισα, ως εκλογικό σώμα που είμαι! 
Και όποιος κατάλαβε τι προέκυψε απ' αυτή την κάλπη, μιας και ΟΛΟΙ δηλώνουν κερδισμένοι (εκτός απ' τον Κουβέλη {συμπαθής τύπος}), ας μου το πει κι' εμένα! 
Άλλοι, επειδή ανέβηκε το ποσοστό τους. Άλλοι επειδή έπεσε των αντιπάλων. Άλλοι επειδή "πήρανε το μήνυμα"...... Άντε να βγάλεις άκρη!
Άντε, με το καλό και στις επόμενες!!!!

Στα καθ' ημάς τώρα: 

Ο πηλός (πολυμερής ή πολυμερικός, θα σας γελάσω...) με τον οποίο ασχολούμαι τους τελευταίους μήνες, με έχει εκνευρίσει! Φαίνεται πως είναι κατάλληλος μόνο για διακοσμητικά αντικείμενα ή κολιέ, άντε και δαχτυλίδια!
Από βραχιόλι μεριά, που του έχω και μια ιδιαίτερη αδυναμία, μάλλον ακατάλληλος!!!! ΟΛΑ μου σπάνε με το βάλε - βγάλε! Λίιιιγο να ζοριστεί, γίνεται δυο κομμάτια! 
ΜήΤως (που έλεγε κι' ο εγγονός μου) κάτι δεν κάνω καλά; Μήτως θέλει πλάσιμο μέχρι να γίνει... τσίχλα;;;;  Αν κάποια ασχολείται με το αντικείμενο, ας μου πει τι φταίει!
Α.... και ό,τι βερνίκι και να βάλω - Σπρέι, triple gloss, top coat νυχιών - δεν σταματάνε να "κολλάνε". Τι σημαίνει αυτό;

Από παραγωγή πάντως, καλά τα πάω.....  Ιδού: 

Βραχιόλια με δαχτυλίδι ασορτί ή χωρίς




----------------------------
Ετούτο 'δω έχει όλων των ειδών το τσόκαρο και την παντόφλα πάνω του!!!! Το δε παπούτσι - έπιπλο, δεν μπορούσα να μη σας το δείξω, το λάτρεψα!

-----------------------------
Να και μια "Βεργίνα"!!!!
 ------------------------------------
 Και από κολιέ, καλά πάμε....


 Αυτό το τελευταίο, που πολύ μ' αρέσει, έγινε με μια τεχνική που είδα στο YouTube και έλεγε να βάψουμε τον νωπό πηλό με ακριλικό άσπρο και αφού στεγνώσει, να το περάσουμε απ' την Pasta machine" για να κρακελάρει. Κρακελάρισε, το έψησα αλλά, είναι τώρα δυο μήνες και έτσι και ακουμπήσεις δάχτυλο στο κρακελέ, πήρες το κολιέ μαζί σου κι' έφυγες!!!! Δεν στεγνώνει με ΤΙΠΟΤΑ!!!
Αυτά τα ολίγα!

Απ' ό,τι βλέπω, ορισμένες τυχερές αρχίσανε μπανάκια. Εγώ, όπως και πέρυσι, θα πάω Σύρο τέλος Αυγούστου με Σεπτέμβριο κι' όσο πάει. Με πετάξανε έξω πάλι!!!! Μέχρι τότε, θα βολευτώ με βαθιές ανάσες κάτω από βουνίσιο πεύκο!

Σας φιλώ πολύ πολύ και σας αγαπώ πάντα.......

43 σχόλια:

  1. Αν ήξερα οτι ήθελες εκλογές για να εμφανιστείς θάχα μεσολαβήσει να γίνουν πολύ νωρίτερα,ούτως ή άλλως το ίδιο μήνυμα θα λαβαιναν όποτε κι αν γίνονταν, οι ανεγκέφαλοι! Εκλογική μου κορμάρα (όχι σώμα εσύ,έλεος) η παραγωγικότητά σου στις μέρες της περίσκεψης για την ψήφο,εκπληκτικη. Πρέπει ν ανεβάσεις δικά σου βιντεάκια,γιατί είσαι ποοοο λύ μπροστά πια!!!
    Και τώρα στα τεχνικά, όσα ξέρωΠολυμερικό πηλό δεν χρησιμοποιώ,παρά ελαχιστότατα λόγω του ότι θέλει πολύ "ζύμωμα" και δνε αντέχουν τα δάχτυλα. οσο για βερνίκι ,πρόσφατα πήρα ένα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ (για να υπάρχει) ακριβώς γι αυτό τον πηλό(ένα μικρό τόσο δα μπουκαλάκι) δοκίμασε κι αυτό,καλού κακού
    Κατ΄τ άλλα ελπίζουμε να μη σε χάσουμε με τα μπάνια του Λαού. Εδω αργούν πολύ γιατί ο καιρός φθινοπώριασε.
    Φιλιά άπειρα αγαπημένη,είμαι ΠΟΛΥ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ που ξαναγύρισες στη γειτονιά μας.Μου έλειψες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλία μου χάρηκα που είδα την ανάρτησή σου. Όλα αυτά που έφτιαξες είναι πανέμορφα και είναι κρίμα που σου σπάνε. Πάντως για το βερνίκι ξέρω ότι είναι ειδικό βερνίκι για τον πολυμερικό πηλό, στο ΠΛΑΙΣΙΟ θα το βρεις, οτιδήποτε άλλο βερνίκι κάνει χημική αντίδραση με αποτέλεσμα να κολλάει και να μην στεγνώνει ποτέ.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φιλία δεν ξέρω να σε συμβουλέψω περί των "προβλημάτων" πάντως αυτά που βλέπω στις εικόνες με έχουν αφήσει άφωνη.. Μπράβο σου!!! Χαίρομαι που επανεμφανίστηκες, μας έλειψες! Φιλιά πολλά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια δουλειά με τον πηλό,έγινες εξπέρ!!!!!!!!!!Εμείς χρησιμοποιούμε βερνίκι για πολυμερικό πηλό (έτσι θα το ζητήσεις) και δεν κολλάει καθόλου!Ελπίζουμε να " ξαναεμφανιστείς" γρήγορα!!!!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!!!
    ΜΑΣ ΕΛΕΙΨΕΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ????
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Xρυσοχέρα μου εσύ, δεν είχαμε καταλάβει ότι περίμενες να ψηφίσεις για να εμφανιστείς......Λοιπόν σου στρώνουμε το κόκκινο χαλί και σε χειροκροτούμε για την εμφάνιση και τις καταπληκτικές δημιουργίες...!!! Τι αριστουργήματα έφτιαξες με τον πηλό, τα κοσμήματά σου ονειρεμένα, εκείνα τα παπουτσάκια/ παντοφλάκια πως τα μαστόρεψες με τόση λεπτομέρεια;;;;Τα κολλιέ και τα βραχιολια σου, απίστευτα όμορφα, δουλεμένα με μεράκι και ξεχωριστή καλαισθησία....κρίμα που είναι τόσο εύθραυστα, ίσως υπάρχει κάποιο μυστικό ή κάποιο ειδικό υλικό που να τα σκληραίνει και να τα κάνει ανθεκτικά.Δεν έχω λόγια για το βραχιόλι ΒΕΡΓΙΝΑ και το άλλο με τα παπουτσάκια, δεν χορταίνω να τα θαυμάζω !!! Είσαι απίστευτη και πολύ αγαπητή στη μπλοκοπαρέα Φιλία μου, μη μας στερείς την παρουσία σου και τις δημιουργίες σου, μας δημιουργείς στερητικό σύνδρομο....Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ εδώ είμαι.... τι νόμιζες ότι ήδη έχω φύγει???? χα!χα!χα! σου την έσκασα!!!!!!!!!! Εσύ περίμενες να έρθουν εκλογές για να εμφανιστείς???? Και τώρα στο θέμα μας.... αριστουργήματα έφτιαξες, το ένα δημιούργημά σου καλύτερο από το άλλο!!!! Με τον πολυμερή πηλό ασχολήθηκα πριν από χρόνια, τώρα μου είναι αδύνατον να κάτσω να ασχοληθώ.... θέλει πολύ ζύμωμα και τόσες λεπτομέρειες μα δεν βοηθάνε ούτε τα χέρια ούτε τα μάτια Φιλία μου!!!!!!!! Θυμάμαι όμως από ένα σεμινάριο που είχα πάει τα χρόνια εκείνα πως αν χρησιμοποιήσεις της Χ μάρκας πολυμερή πηλό πρέπει να χρησιμοποιήσεις της ίδιας μάρκας βερνίκι γιατί αλλιώς δεν έχει καλή ενσωμάτωση με το υλικό... για δοκίμασε το!!!! Εύχομαι να μην εξαφανιστείς!!! Σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μετά τις εκλογές λοιπόν εμφανίστηκες και για το εκλογικό αποτέλεσμα μήπως ξέρουμε και εμείς !!! Μια από τα ίδια ..
    Αφταστες οι δημιουργικές σου ενασχολήσεις , υπέροχες χωρίς ψεγάδι !!!
    Μείνε κοντά μας και εμείς έτσι ε΄΄ιμαστε των χαλίων...
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς το μας! Πρέπει να βρούμε μια τεχνική να μείνεις ανθισμένη και αν γίνεται να αφαιρέσουμε και τις ασπιρίνες! Δεν μπορεί... όλα τα κάνουν εδώ μέσα...αν βάλουμε τα δυνατά μας όλοι μαζί κάτι θα γίνει! Όλα όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα. Τις τεχνικές λύσεις θα στις δώσουν οι ειδικές... έχουμε κάμποσες...Φιλιά πολλά. Μας έλειψες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ είμαι το 9 το καλό!!!!Τι ωραία... τι καλά.... χαίρομαι που σχολιάζω αυτές τις λεπτές ομορφιές που θέλουν τόσο κόπο για να γίνουν! Αλλά και φοβερή υπομονή!!!Καμιά φορά βλέπω οδηγίες κατασκευής και μου φαίνονται ακατόρθωτες..Ολα όσα έφτιαξες είναι ΥΠΕΡΟΧΑ με ΑΨΟΓΗ εμφάνιση και πολύ μπροστά από τις δημιουργίες ενός επαγγελματία!!!Να έχεις ενα όμορφο και απολαυστικό ΣαβΒατοκύριακο Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς την!!!!
    Τόση υπομονή δεν έχω πια και τα χέρια μου πονάνε! Πριν χρόνια ασχολήθηκα πολύ, στις κατασκευές των πήλινων δοχείων για να τα στολίζω με τον συγκεκριμένο πηλό.
    Αν δεν στερεοποιηθεί καλά και κρυώσει δεν δέχεται κανένα γυάλισμα. Τότε που δεν υπήρχαν όλα αυτά τα υλικά χρεισιμοποιούσα απλό βερνίκι.
    Και επειδή ήταν για επαγγελματική χρήση δεν είχα πρόβλημα.
    Δεν ξέρω αν σε ¨φώτισα" αλλά δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις. Ψήνουμε καλά και μετά από ώρες χρησιμοποιούμε επικάλυψη.
    Το βραχιόλι "Βεργίνα" με τρέλανε!!
    Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλία μου,πολύ χάρηκα πού ξαναγύρισες στήν γειτονιά μας!!Μάς έλειψε τό χιούμορ σου αλλά καί οι υπέροχες δημιουργίες σου!!Ολα όσα έφτιαξες είναι πανέμορφα καί μέ πολύ λεπτοδουλειά,ωραίο γούστο καί μπόλικο μεράκι!!Μπράβο σου!!Λάτρεψα τήν "Βεργίνα"!!!!Καλό καί δημιουργικό μήνα σού εύχομαι!!Καλό καλοκαιράκι!!Οποτε θέλης είσαι ευπρόσδεκτη γιά βουτιές καί βόλτες στά περίχωρα!!Πάρε τόν προαστικό,καί τσούπ,έφτασες!!Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλώς επέστρεψες, φιλενάδα!!!! Και με πλούσια παραγωγή!!!!!!!! Γειά στα χεράκια σου!!! 'Ολες σου οι δημιουργίες είναι πανέμορφες!!!!! Δεν έχω ασχοληθεί με τον πολυμερικό πηλό και έτσι θα αρκεστώ στο να θαυμάζω αυτά που θα μας δείχνεις γιατί είμαι σίγουρη ότι θα ακολουθήσουν πολλά ακόμη και χαίρομα προκαταβολικώς!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και καλή Κυριακή!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλώς την!!! Και επεστρεψες όχι απλά δριμύτερη αλλά ..δριμύτατη!!!!
    Εντυπωσιακές οι δημιουργίες σου , Φιλία! Καλοδουλεμένες , ιδιαίτερες και πρωτότυπες! Καλό μήνα και καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Απίστευτα όμορφες οι δημιουργίες σου !!!!!! Μπράβο !!!!!
    Σίγουρα θέλει πολύ ζύμωμα - για βερνίκι εγώ μερικές φορές χρησιμοποιώ υγρό γυαλί. Μπορείς να δεις εδώ: http://nikiad.blogspot.gr/2013/05/blog-post_12.html το αποτέλεσμα .
    πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απίστευτα όμορφες οι δημιουργίες σου ακόμη κι αν δεν στεγνώνουν.
    Μπράβο σου....
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Φιλία !!οτι εφτιαξες ειναι εξαιρετικό και τα κοσμήματα σου ειναι αριστουργήματα μαρεσουν παρα πολύ!!!!οτι πρέπει για το καλοκαιράκι!!!!να σαι καλά και να περνάς πολυ όμορφα και δημιουργικά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μύρισε καλοκαίρι και στις δημιουργίες σου! Πολύ όμορφα όλα! Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα Φιλία μου... μια από τα ίδια κι εγώ με τις εκλογές!!!!
    Πάντως οι δημιουργίες σου ΟΛΕΣ μα ΟΛΕΣ είναι καταπληκτικές!!!!!! ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!!!!!!!
    Καλό μήνα γλυκιά μου, καλό καλοκαίρι να έχουμε!!!
    Φιλιά καλημέρας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπεροχα ολα το ενα καλητερο απο το αλλο!!!!!!!Φιλακια Φιλια μου και μην χανεσαι μας λειπεις!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπορεί να αργείς αλλά ήρθες με τα χέρια γεμάτα! Τι θησαυροί είναι όλοι αυτοί και ποσες τεχνικές και πόση υπομονή να κρύβουν άραγε;
    Ευχομαι καλό καλοκαίρι και καλές δημιουργίες, με τους μετέχοντες στις εκλογές δεν είναι να ασχολείται πολύ κανείς γιατί δε θέλουν και πολύ να μας τρελάνουν.
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλώς όρισες Φιλία μου!!!!
    Ελπίζω το αποτέλεσμα της κάλπης να μη σε απογοητεύσει και ξαναχαθείς!!!
    Εμείς εδώ είμαστε , βρέξει χιονίσει!!!!
    Τα βραχιολάκια σου είναι τόσο ωραία , που νομίζεις δεν έγιναν με τα χέρια!!!
    Δεν ασχολήθηκα ποτέ με αυτόν τον πηλό λόγω του πλασίματος.
    Ελπίζω αυτά που σου είπαν οι φίλες να σε βοηθήσουν!
    Φιλάκια και μη χάνεσαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι πολύ που σε βλέπω και πάλι να αναρτείς και να μας δείχνεις τα τόσο όμορφα πράγματα και θαύματα που φτιάχνεις,γι αυτό και η σημερινή μου ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε σένα!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φιλια σου βγαζω το καπελο!!! πολυ ομορφα τα βραχιολια σου ...και τα κολιε, τι ωραια χρωματα !! μωρε δεν πειραζει ας σπαζουν ...θα βρεις το τροπο εσυ αλλα ειναι πραγματικα πολυ ιδιαιτερα!!! καλο μηνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χαχααα, έχεις ένα χιούμορ Φιλία μου, καταπληκτικό!!!! Κι ας είναι και πικρό, όπου χρειάζεται...
    Υπέροχες οι δημιουργίες σου, έμεινα άναυδη!
    Τόση φαντασία, υπομονή και δεξιοτεχνία!!!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΟΛΑ πανέμορφα ....κάθε κομμάτι έχει τον δικό του χαρακτήρα!!! κατάφερα επιτέλους και μπήκα στο blog σου!!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τοκ τοκ...ακομα εδώ είσαι;; .. να περάσω;; είμαι αυτή που αργεί να ερθει..χι.χι. ... και λες εσύ πως αργείς.. έ;.......Αργείς αργείς .. αλλά δεν κάθεται ήσυχα ο π.....ς σου..χι.χιχ. τα χέρια σου ήθελα να πώ Φιλιώ μου.. τόση δουλειά τόση λεπτομέρεια!!! και πανέμορφα.. βραχιολάκια και κολιέ...και μενα μου άρεσε....η Βεργίνα σου .. ένεκα καταγωγής..χιχ.χι. περιμενουμε και την συνέχεια ...να μην χαθείς ξανά.. εν τάξει;; φιλάκιααααααα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν πειράζει που άργησα, ε ?
    ΄Ηρθα να σου πω ότι όλα είναι πολύ όμορφα και
    ότι περιμένουμε τα επόμενα ...... και πολλά φιλιά να σου στείλω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Απίστευτα όμορφες οι δημιουργίες σου!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μας έλειψες δεν θα πει τίποτα!!!Ελπίζω να μην την ξανά κοπανήσεις από εδώ τριγύρω!!! Όλα σου υπέροχα Φιλία μου και όσο για το κρακελέ που δεν στεγνώνει νομίζω ότι σίγουρα δεν θα τολμήσεις ξανά την συγκεκριμένη τεχνική!!!χα χα χα!!Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οι δημιουργίες τέλειες!Δεν κάνεις και κανένα μάθημα σε εμάς βήμα- βήμα να μάθουμε και εμείς οι ακαμάτες? Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια και περιμένουμε επόμενη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φιλία μου αγαπημένη, άργησα αλλά ήρθα!!!
    Τι αριστουργήματα μας παρουσίασες πάλι!!!!
    Να περάσεις πολύ όμορφα όπου και να είσαι καλή μου ηλ. φίλη!!!! Να είσαι πάντα χαρούμενη και αισιόδοξη, γιατί η ζωή στο βάθος της, κρύβει τεράστια ομορφιά!!!
    Φιλιά άπειρα!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Τι έγινες Φιλιώ μου ; σαν τον κομήτη εμφανίζεσαι... και χάνεσαι... χι.χι. για ριξε σήμα πως εισαι καλα... και ας αργεις.. να έρθεις... μόνο καλα να είσαι.. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κορίτσι, αρκεί να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα.Σε περιμένουμε.Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Φιλία μου αγαπημένη!!!
    Πέρασα να σε αποχαιρετήσω.
    Αύριο φεύγουμε για το νησί μας την Κύπρο.
    Θα καθήσουμε όλο τον Αύγουστο.
    Μ΄έχρι τον Σεπτέμβρη, σου εύχομαι να περνάς όμορφα, και χαρούμενα, με τους δικούς σου ανθρώπους!!!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά, και δυο γλυκά φιλιά!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Εκλεισες το Facebook και σ εχασα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εεεεεεεεε...... ακόμα να μας έρθεις? εεεεεεεε.... μας λείπεις λέμε.....
    πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλία μου, εύχομαι να είσαι καλά, και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!
    Να έχεις ένα όμορφο, γλυκό και χαρούμενο Φθινόπωρο!!!
    Φιλιά πολλά, και μια σφιχτή αγκαλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φιλία μου , εύχομαι να είσαι καλά !!!!!! Καλό μήνα και καλές γιορτές !!!!
    Αδημονώ να δω κι άλλες υπέροχες δημιουργίες σου !!!!!!
    Θα μπορούσα να αφιερώσω μια ανάρτηση μου στα πανέμορφα βραχιόλια σου που με έχουν ξετρελάνει ????
    Το mail μου είναι :
    nikiarte54@gmail.com
    φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Εξαιρετικά κοσμήματα και προσεγμένα!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Φιλια εχω πολυυυυ καιρο να σε δω και περασα να σου μιλησω
    ευχομαι να εισαι καλα
    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;