Τετάρτη 19 Ιουνίου 2013

Τέλος καλό, όλα καλά!

Γειτονίτσα μου γλυκιά κι' αγαπημένη,
Πέρασα δύσκολα αυτόν τον καιρό αλλά πήρα παράταση ένα χρόνο!!!!!
Ευτυχώς, η εξέταση που επαναλήφθηκε και με ταλαιπώρησε δεν έδειξε "το κακό" που λένε!!!! Μου είπαν του χρόνου πάλι να την ξανακάνω! Πολύ με γυροφέρνει το κέρατο!!!!
Τέλος πάντων..... τις μέρες τις δύσκολες το μόνο που θα μπορούσε να με χαλαρώσει ήταν οι χειροτεχνίες μου. Και τι μου είναι πιο εύκολο και χωρίς σκοτούρα; Τα μπουκάλια!!!!!!!!!!!!!
Καινούρια λόγια μούρθανε απ' την παλιά μου αγάπη!!!!!!!!! Χχχχχχαααααα   χα.....
Εκτός λοιπόν από κάτι μπουκαλάκια που έστειλα στη "Σωτηρία" και ξέχασα να τα φωτογραφίσω λόγω   καθυστέρησης - μια ζωή της τελευταίας στιγμής είμαι - έφτιαξα και μερικά για εγχώρια κατανάλωση!!!


Αυτό είναι αποτέλεσμα πειράματος!!!! Κόλλησα σε όλη την επιφάνεια χαρτομάνδηλο λευκό, τρίφυλλο, το ταμπονάρισα με ακρυλικό στο χρώμα του φόντου της εικόνας και εκεί επάνω έκανα decoupage με χαρτοπετσέτα και κάποιες φωτοσκιάσεις! Μου άρεσε πολύ η βάση με το χαρτομάνδηλο, κάνει όμορφες σκιάσεις και είναι ασυνήθιστο, σαν πάγος ένα πράμα! Το συγκεκριμένο προσεφέρθη στην Αγγλίδα που κάνει μάθημα στον εγγονό μου, ενθουσιάστηκε και με ρώτησε πώς το κάνω για να προσπαθήσει κι' εκείνη!!!!



Επανέλαβα το πείραμα με το χαρτομάνδηλο και όταν το είδε το στεφάνι μου μου είπε "Αυτό θέλω για το τσίπουρο μου, δε θέλω εγώ λουλούδια και χρώματα"!!! Και το πήρε φυσικά...



Αυτό το γλυκούλι είναι "κλασσικό"! Κομματάκια ρυζόχαρτου και decoupage χαρτοπετσέτας.....
Το έβαλα στο μπάνιο μου, μέχρι να το βουτήξει καμιά κόρη!!!


Και τούτο είναι κλεμμένο από τη φίλη Λίλα http://lila365idees.blogspot.gr/2013/05/blog-post_8.html
που μας μαθαίνει ένα σωρό ωραίες τεχνικές! Το ζήλεψα και είπα να δοκιμάσω κι' εγώ!!!  Το πιο απλό και εύκολο φυσικά!!!! Με παίδεψε όμως πολύ το σπρέι, δεν στεγνώνει με τίποτα. Εκεί που νομίζεις πως στέγνωσε, πας να το δουλέψεις και αφήνει ΤΙΣ δαχτυλιές, φεύγει το χρώμα και άντε φτου κι' απ' την αρχή σπρέι!!! Μου αρέσει όμως το αποτέλεσμα και θα το ξαναπροσπαθήσω!!!!

Έχει αρχίσει η ζέστη και εκνευρίζομαι.... τη μισώ! Και για διακοπές, έχω μέλλον ακόμα. Θέλει η μικρή μου κόρη τη Σύρο στο μέσον του κατακαλόκαιρου οπότε με βλέπω να πηγαίνω μετά το δεκαπενταύγουστο και Σεπτέμβρη!!!! Δεν πειράζει... κι' εδώ στα βουνά εξοχή είναι!!!

Να περνάτε καλά.... να κάνετε βουτίτσες και να χαμογελάτε.....
Σας φιλώ


53 σχόλια:

  1. μπράβο κουκλίτσα μου που είσαι καλά. Σε είχα συνέχεια στο μυαλό μου. Τα μπουκάλια σου τέλεια.
    Θα δοκιμάσω και εγώ με το χαρτομάντιλο κάτι τέτοιο θα άρεσε και στο δικό μου στεφάνι. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πως να μείνεις ασχολίαστη κοπέλα μου με τόσο όμορφα δημιουργήματα??είχα λίγο καιρό να σε παρακολουθήσω και τα θαύμασα όλα μαζεμένα!!,εχεις αρκετή φαντασία και μεταμορφώνεις ότι πέσει στο χέρι σου!!Σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά,να μαθαίνεις πάντα τα καλύτερα για τηνυγεία σου και να μη χρειαστεί ποτέ κανένα σλυννεφο να σκιάσει το χαμλογελό σου!σου στέλνω την αγάπη μου και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχεις πολύ ευχάριστα νέα!!!! Εύχομαι τα ίδια καλά αποτελέσματα να είναι και του χρόνου και τα χρόνια που θα ακολουθήσουν.

    Πολύ ωραία τα μπουκάλια σου, τα θαύμασα!!! Την Καληνύχτα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ωραία που είναι τα νέα σου!!!!Μακάρι να είναι πάντα τέτοια!!!!!Τα μπουκάλια σου ,όπως πάντα, φανταστικά!!!Σου στέλνουμε την αγάπη μας και τα φιλιά μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Φιλία μου!!!Τι ωραία νέα!!! Και τι ωραία μπουκάλια επίσης! Άντε αφού θα κάτσεις κι άλλο στην Αθήνα, ευκαιρία για δημιουργία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλιούλα μου χαίρομαι πολύ που πέρασαν τα δύσκολα και είσαι καλά.Κοίτα να τα ξεχάσεις ολα και να χαλαρώσεις.Τα μπουκάλια σου είναι ολα πανέμορφα ειδικά αυτό που λές πως έβαλες στο μπάνιο μου άρεσε πάρα πάρα πολύ!!!!Οσο για το τελευταίο με το σπρευ μήπως θα έπρεπε να το ασταρώσεις πρώτα δεν ξέρω απ αυτά απλά λέω.Να μου είσαι καλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εσύ πάλι "ψάχνεσαι" και ξέρεις τί σου γίνεται......Να ΄ξερες μόνον πόσες άλλες εκεί έξω κάνουν τον Κινέζο και δεν πάνε να κοιταχτούνε.....Να ζήσεις χίλια χρόνια να κάνεις ωραία πράγματα κι εμείς να σε θαυμάζουμε. Υπομονή για τις διακοπές, Καιρός είναι....θα περάσει. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου επειδή το θεμα ειανι σοβαρότο μονο που θα παρακαλουσα όλες σας ναμην αμελήτε καμία εξεταση.. οτι και να συναβαινει να πηγαινετε αμεσωα στον γιατρό..η πρόλυψη σώζει πραγματικα ζωές..!!σε φιλώ... απλως μια συνβουλή δινω...

      Διαγραφή
  8. den gnwriza oti antimetwpizeis kapoio provlima ugeias!!pantws ta nea einai euxarista! :D
    teleiooooooo to decoupage!!uperoxa ta mpoukalakia sou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΔΕ, ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ!!!
    ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΗ ΧΑΡΤΟΠΕΤΣΕΤΑ!!!
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν πώ οτι ανακουφιστήκαμε με τα καλα νέα σου Φιλιώ μου μπραβο σου εγώ δεν ειχα καμια αμφιβολία οτι θα είχες καλά αποτελεσματα η προλυψη ειναι οτι καλητερο..και η θετική σκέψη .. αυτό να μην το ξεχνας.. και αππο οτι βλεπω το κανεις μπραβο σου.. κορίτσι μου...εγώ παντα θα ζηλευω την τεχνική του ντεκουπαζ,.. που δεν εχω προσπαθησει να μαθω...τα μποκάλια σου μοιαζουν διάφανα.. τι ομορφα που είναι...!!!! Φιλιώ μου όλα καλά θα είναι και του χρόνου.. δεν θα αφήσουμε να παθεις τίποτα ... τι γειτόνισες είμαστε.. βρε΄;;; φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ετσι ακριβως!σε συνοδεύει η θετική μας σκεψη!!!!ολα καλά θα πανε!!για όλους/ες! τα μπουκαλάκια σου υπέροχα!με σπρέυ δεν είχα δει, είναι ΄τελειο!συγχαρητηρια!

      Διαγραφή
  11. Μπραβο κοριτσακι μου χαιρομαι που ειναι ολα καλα!!!!Φιλακια πολαααααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ,ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ.
    ΤΑ ΜΠΟΥΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΗΛΑ,ΘΑ ΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από νωρίς, προσπαθώ κι εγώ να γράψω μια ανάρτηση για να σας πώ τα νέα μου, και μόλις τώρα είδα την δική σου!!
    Φιλία μου, χαίρομαι πάρα πολύ πού όλα πήγαν καλά!!!!
    Κι εγώ περιμένω απαντήσεις από ενα τσεκ-απ που έκανα προχθές (και είχα χρόνια να κάνω...!!!).
    Τα μπουκάλια σου είναι πανέμορφα! όπως και αυτά που έστειλες και φαίνονται στην ανάρτηση της Κυριακής.
    Υπομονή για τα μπάνια,κι εγώ ακόμα κανένα δεν έχω κάνει κι ας είμαι κοντά στην θάλασσα, χαχαχα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φιλία χαίρομαι που είσαι καλά!!
    Πανέμορφα τα μπουκαλάκια σου, η δημιουργία κάνει πάντα το θαύμα της και παίρνει όλα τα άσχημα μακρυά!!
    Εύχομαι καλή συνέχεια και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπραβο που ειναι ολα καλα!!! Τελεια τα μπουκάλια σου ! η χειροτεχνία ειναι το καλύτερο φάρμακο για την ψυχολογία μας!!! φιλακια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα καλά λοιπόν και εύχομαι να είναι ακόμα καλύτερα του χρόνου. Πολύ όμορφα τα μπουκάλια σου. φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα καλά θα ειναι κ του χρόνου.ας ειναι καλά οι πανέμορφες χειροτεχνιες σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σου εύχομαι να είσαι γέρη και δυνατή και όλη αυτή η περιπέτεια να αποτελέσει ένα μακρινό παρελθόν!!!Καλές δημιουργίες και πάντα τέτοιες ομορφιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημερούδια,όμορφη ψυχή!
    Πάντα υγεία και χαρά!Υπέροχα τα νέα σου!
    Τα μπουκάλια που δε φωτογράφησες είχα την τιμή να τα δω και να τα θαυμάσω από κοντά!
    Πραγματικά,η τεχνική θυμίζει κρυστάλλους πάγου και είναι εντυπωσιακή.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όλα τα μπουκάλια σου πολύ όμορφα.
    Ιδιαίτερα τα 2 τελευταία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα,
    πολύ ευχάριστα τα νέα σου!! Εύχομαι να είναι όλα περαστικά!!
    Φυσικά οι δημιουργίες σου είναι για ακόμα μια φορά υπέροχες!! απλά δεν έχω λόγια. Πολλά φιλιά και την αγάπη μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ χαίρομαι που όλα πήγαν καλά και εύχομαι να μην έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα και την επόμενη φορά!
    Τα μπουκάλια σου υπέροχα! Συνέχισε να δημιουργείς και εμείς να απολαμβάνουμε!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχα τα μπουκάλια,το ένα καλύτερο από το άλλο! Να'σαι καλά και καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σου ευχομαι τα καλυτερα με την υγεια σου γλυκια μου!!!!
    Δυναμη και αισιοδοξια!!!

    Λατρευω τα μπουκαλια αυτου του στυλ!!! Ειναι υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φιλία μου χαίρομαι πολύ που τελείωσε η ταλαιπωρία σου και συνεχίζεις υγιής και δημιουργική!!!!Τα μπουκαλάκια σου είναι πραγματικά πανέμορφα μικρά αριστουργήματα!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τέλος καλό,όλα καλά Φιλία μου!!Εύχομαι όλα καλά καί κυρίως μήν τό βάζεις κάτω!!!!Τά μπουκαλάκια σου,ένα καί ένα!!!Πολύ όμορφα καί πολύ γουστόζικα!!!Πραγματικά,έργα τέχνης!!!Εχω μπόλικο χώρο,έλα γιά κανένα μπάνιο!!!Θά ξεσαλώσης εδώ,σίγουρα!!!!Καλό βράδυ!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φιλία μου χαιρομαι πολύ που είσαι καλά!!! Πολύ όμορφες οι δημιουργιες σου. Πολύ καλή και αυτή με το χρυσό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα λατρεύω τα μπουκαλάκια σου!!!
    Αμα σου πω πως μετά από αυτά που μου έστειλες όπου καθόμαστε με παρέα παραγγέλνω πάντα ούζο της συγκεκριμένης μάρκας χωρίς να ρωτάω τους υπόλοιπους τι θα πεις χαχα!!!!!
    Αυτό το γλυκούλι το κλασικό σου πως να μη στο πάρουν πες μου πως!!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαίρομσι που είσαι καλά, Φιλία μου! Να 'ταν η τελευταία ταλαιπωρία που πέρασες!
    Τα μπουκάλια σου υπέροχα, όπως και αυτά που έστειλες στη "Σωτηρία" !
    Να'σαι καλά και να δημιουργείς !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μαγικο το μπουκαλι με αρωμα Ανατολης Φιλια μου!
    Ειδες τι ανασες ζωης μας δινουν αυτες οι παρατασεις; Ξεχνιουνται οι ταλαιπωριες ,οταν τα αποτελεσματα ειναι ευχαριστα!!Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπημένη μου, κούκλα μου, μπουμπουκίτσα μου! Να προσέχεις πολύ τον εαυτό σου γιατί σ΄αγαπούμε πολύ και θέλουμε να είσαι καλά...τα μπουκάλια σου είναι υπέροχα....αυτό που μου αρέσει σε σένα είναι που δοκιμάζεις τα πάντα....πολύ σε χαίρομαι....πολλά πολλά φιλάκια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχα τα νέα σου Φιλία, καιρός να ασχοληθείς με τις δημιουργίες.....όλα τα μπουκάλια σου εξαιρετικά, μας εντυπωσίασε το χρυσό ....και μέχρι να πάς στην αγαπημένη Σύρο, δοκίμασε να φτιάξεις κανένα......ρολογάκι....το περιμένουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλημερα και απο εδω βρε συ εχεις ταλεντο στα μπουκαλια μπραβο... εισαι μεσα στις προσευχες μου οπως και ολοι σας χαμογελα και υπομονη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χαίρομαι που είναι όλα καλά!Πάντα γερή και δυνατή σου εύχομαι να είσαι!Οι δημιουργίες σου με τα μπουλάλια πάρα πολύ όμορφες!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Te quedaron unas botellas espectaculares, me gustan todas.
    Besos desde España

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πόσο χαίρομαι που όλα πήγαν κατ' ευχήν δε λέγεται!!! Αλλά και με τα όμορφα και ονειρικά μπουκαλάκια σου μας αντάμοιψες για την απουσία σου!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μπράβο ετσι πάντα όλα καλά να βγαίνουν και να είσαι χαλαρή, χαρούμενη και να φτιάχνεις όμορφα μπουκάλια σαν αυτό το λευκό, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ╮✿ °•.¸

    Seus trabalhos são perfeitos.
    Muita saúde e muitas alegrias para você e sua família.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    °º✿♫ Beijinhos.
    °º✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Είχα καιρό να μπω στο σπιτάκι σου και βλέπω ότι πέρασες μία τρικυμία. Χαίρομαι που όλα πήγαν καλά. Συνέχισε να δημιουργείς. Τα μπουκάλια σου είναι πανέμορφα. Για όλα αυτά σου δίνω με πολλή αγάπη βραβειάκι. Σε περιμένω στο μπλοκάκι μου.Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Χαλάλι η ταλαιπωρία Φιλία μου αγαπημένη!!! Τέλος καλό, όλα καλά. Μέχρι του χρόνου, έχει ο Θεός. Εμένα αυτά τα χρονιαία Τεστ παπ μου χαλάνε το κέφι, και ήρθε ο χρόνος πάλι για να το κάνω. Μια ιδέα είναι όλα.
    Όσο για τα μπουκάλια σου, είναι όπως πάντα ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Μπράβο σου Φιλία μου!!! Είναι τόσο ρομαντικά, και άλλα τόσο σικ. Μπρά βο σου!!
    Να είσαι πάντα καλά Φιλία μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ...Kαλημερα..παντα να δινουμε..και Εσυ του εδωσες την δυναμη σου..Πρωτα ο Κυριος ξερει τι κανει..να του δινεις ..παντα να του δινεις..να σαι καλα ματια μου..πανεμορφα τα μπουκαλια..χαρουμενη βδομαδα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. μπραβο καρδουλα μου συν Θεω και εμεις περνουμε απαντησεις αυριο και θα τελειωσει το μαρτυριο-δρωμενο τα μπουκαλια υπεροχα διχως αλλα σχολια και αυτο με την τεχνικη της Λίλας σε φιλω καιευχομαι απο δω και περα τα καλλιτερα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. τέλεια μπράβο σου!!!πανέμορφα ειδικά το χρυσό μαύρο είναι φανταστικό!!!!kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φιλία μου,είχα κάμποσο καιρό να κάνω επισκέψεις στην blogογειτονιά και τώρα που ήρθα έπεσα πάνω σε υπέροχες δημιουργίες και καλά νέα. Έφυγε ένα βάρος από πάνω σου αφού πήρες τα αποτελέσματα και μπορείς να συνεχίσεις με τα χαρτομάντηλα που ομολογώ είναι πολύ ομορφότερο υλικό από τις χαρτοπετσέτες.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Φιλία μου καλημέρα!!!
    Χαίρομαι αφάνταστα που πήγαν όλα καλά...κι όσο για του χρόνου πάλι θα πάνε καλά ...θα το δεις!!!!
    Τα μπουκάλια σου πανέμορφα και ακτινοβολούν τη δημιουργικότητά σου και το μεράκι σου!!!
    Φιλιά και να περνάτε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ σου χρωστας καλοκαιρινο κερασμα ψυχη μου περνα μια βολτα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γεια σου Φιλία μου και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου και όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες! Μπράβο σου! Εύχομαι καλή συνέχεια και ένα υπέροχο καλοκαιράκι και όλα να σου πηγαίνουν καλά! Πολλά φιλούθκια από Κύπρο :) xxxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Γεια σου κορίτσι μου καλώς σε βρήκα! ΦΙΛΙΑ!!!! Υπέροχο όνομα γιατί και μόνο με την φιλία, ένας άνθρωπος μπορεί να λύσει δεκάδες προβλήματα του
    Και του χρόνου αλλά και κάθε χρόνο να έχεις καλά αποτελέσματα! Τα μπουκάλια σου υπέροχα, ειδικά το ζευγαράκι με τις αποχρώσεις του γκρί, φανταστικό! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Αξια βραβευμένη Φιλία μου!!!! Πολύ προσεγμένες και πολύ όμορφες οι ντεκουπαζοδημιουργίες!!! Νάσαι καλά και να μας χαρίζεις ομορφιές!!!! Καλές διακοπές και πολλές βουτιές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Φιλία μου γλυκιά είχα τόσο καιρό να περάσω από σπιτάκι σου, αλλά χαίρομαι που οι εξετάσεις σου ήταν καλές, κουράγιο δεν είσαι η μόνη. Είσαι πολύ δυνατός άνθρωπος και σε θαυμάζω!!!
    Επίσης θαυμάζω και τις δημιουργίες σου! Το πείραμα με το χαρτομάντιλο εξαιρετικό!!!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Φιλία μου, πέρνα από τον μπλογκ μου!! χα χα χα!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;