Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Poinsettia

Φίλες και φίλοι μου καλοί κι' αγαπημένοι...
Ελπίζω και εύχομαι να είστε όλοι καλά και να προετοιμάζεστε για τη Μεγάλη Γιορτή!
Προσωπικώς, δεν έχω κάνει τίποτα, ούτε προβλέπεται να κάνω - από στολισμό σπιτιού εννοώ - γιατί δεν έχω καμία διάθεση!  Έχω πέσει με τα μούτρα στις κατασκευές και το σπίτι μου το έχω εντελώς παραμελήσει!!!!
Άσε που σήμερα σας γράφω απ' το κρεβάτι του πόνου!!!! Πρωί πρωί σηκώθηκα και δεν ξέρω τι βλακώδη κίνηση έκανα και είμαι τέζα με λουμπάγκο!!! Χαπακώνομαι και περιμένω να περάσει....

Εσχάτως, τά'χω βάλει με τις πατίνες! Μια πατινομανία, άλλο πράμα. Προσπαθώ, δοκιμάζω, παιδεύομαι, απογοητεύομαι - δεν έχω και πολλά χρώματα - αλλά δεν το βάζω κάτω. Κάποια στιγμή, θα βγει το αριστούργημα, πού θα πάει!!!!
Σήμερα έχει την τιμητική της η Poinsettia η Αλεξανδρινό όπως το λέμε συνήθως


Αυτό το κουτί με την poinsettia λοιπόν, δεν πρόλαβα να το φωτογραφίσω και μου το άρπαξε η μικρή μου κόρη απ' τα χέρια!
Όταν έφυγε το θυμήθηκα και τελικώς, το φωτογράφισε και μου το έστειλε ο άντρας της.




Μ' αυτό θα πάρω μέρος στον 3ο Χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό της Ανεράιδας μας  (http://aneraida.blogspot.gr/2012/12/3.html)



Περιμένει και γιορτινά μπουκαλάκια η κόρη μου λέει και της έφτιαξα αυτά. 



Και ένα έργο της τελευταίας στιγμής, φρέσκο φρέσκο, ένα ακόμα ημερολόγιο - ξύλο κοπής, που  μάλλον θα πάει υπέρ bazaar σχολείου εγγονού!!!!!   Κι' εδώ Poinsettia!

Τι του λείπει... τι του λείπει.....  Αααα χρυσή κορδέλα του λείπει! Δεν είχα στενή χρυσή και έβαλα γκλίτερ σ' αυτές!!!!   Χχχχααααααααααα.....

Να και το γκλίτερ...... αλλά ΔΕΝ μ' αρέσει! Προτιμώ τις κορδέλες σκέτες!!!!
Τώρα, ό,τι φαίνεται ροζ - σομόν,  ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟ,  τ' ορκίζομαι!!!!  Τι λάθος κάνω η φωτογράφος;;;;;;;;;;;;;;;
Κι' αυτό το ημερολόγιο θα το στείλω σαν δεύτερη συμμετοχή στο πανηγύρι του "Stars & Icicles"  (http://starsandicicles.blogspot.gr/2012/10/blog-post_29.html).
Αυτάααααα..........!

Σας εύχομαι να είστε καλά, χαρούμενοι και δημιουργικοί, σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας
και    Σας φιλώ....

44 σχόλια:

  1. Χμ...κάπως έτσι κι εδώ...καθόλου διάθεση...
    Πάντως οι δημιουργίες σου πολύ όμορφες, όπως πάντα άλλωστε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ πολύ όμορφα. Απόλυτα Χριστουγεννιάτικα. Τέλεια για δώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν περαστικά σου Φιλία μου. Εύχομαι να περάσει γρήγορα.
    Τι υπέροχες κατασκευές!!!!!!!! Πόσο πολύ μου άρεσαν!!! Τι τυχεροί οι δικοί σου άνθρωποι!!!! Τα συγχαρητήριά μου!! Σας θαυμάζω όλες εσάς μέσα εδώ, που μπορείτε να φτιάχνετε όλα αυτά τα ωραία πράγματα!!!
    Φιλιά πολλά!!!!
    Και περαστικά σου και πάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι κατασκευές σου ευτυχώς δεν συμβαδίζουν με την διάθεσή σου και έχουν βγει υπέροχες.
    Σου εύχομαι περαστικά και να βρεις την χαμένη διάθεση.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλες σου οι δημιουργίες όπως πάντα άψογες!! Το κουτάκι δε φανταστικό, δεν παραξενεύομαι που δεν πρόλαβες να το φωτογραφίσεις!! Περαστικά σου και γρήγορα, εύχομαι να προλάβεις να φτιάξεις πολλά ακόμα μέχρι τα Χριστούγεννα....δεχόμαστε και άλλες συμμετοχές :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΕΡΑΣΤΙΚΟΥΛΙΑ ΣΟΥ .....ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ,,,,ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ ΑΝΑΓΛΥΦΟ ΣΤΟ ΚΟΥΤΙ ,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωχ περαστικά Φιλία μου!! Εύχομαι να γιάνεις γρήγορα!
    Πολύ όμορφες οι νέες δημιουργίες, όπως πάντα βέβαια.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περαστικά, γρήγορα να γίνεις καλά και να συνεχίσεις να δημιουργείς.Τι να κάνεις , αφού είσαι χρυσοχέρα και όλοι θ΄ελουν τα έργα σου;
    Φιλία , φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φιλία μου...κι εγώ μία από τα ίδια. Στο σπίτι στολισμός γιοκ. Θα κάνω όμως κάτι έτσι για το καλό γιατί θα με κράξουν τα παιδιά μου. Αλλά από δημιουργίες, οργασμός. Ήδη έχω 8 projectάκια στα σκαριά, αρκετά για να κάνω αναρτήσεις για 2 μήνες τουλάχιστον. Να δούμε. Ολα τα έργα σου πανέμορφα αλλά εκείνο που με ξετρέλανε ήταν το κουτί με τα αλεξανδρινά. Μπράβο σου και πολλά φιλιά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ξέχασα να σου πω περαστκά. Εμένα με έχει τσακίσει η πλάτη μου...αλλά τόσα που τραβάει η καημένη. Ολο στο σκύψιμο είμαι....και πάλι φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υπέροχα όλα το ένα πιο όμορφο από το άλλο! Ήθελα να ήξερα που είχες διάθεση τι θα έκανες! :P Σου εύχομαι και εγώ με την σειρά μου περαστικά!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Περαστικά Φιλία μου!!!Χαχα...οι κόρες σου σαν αρπαχτικά κάθονται να δουν τι θα τελειώσεις!!! Αφού είναι τόσο όμορφα...πως αν αντισταθούν; Τα φιλιά μου και υπομονή...θα περάσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μα να μην έχεις διάθεση να στολίσεις; Τι θα πει ο Άγιος Βασίλης όταν μπει από την καμινάδα και δει το σπίτι δίχως στολίδια;
    Περαστικά με το λουμπάγκο! Και καλή συνέχεια στις όμορφες σημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Περαστικά Φιλία μου!! Χριστουγεννιάτικη διάθεση βλέπω εγώ στα εργα σου και ας μας λες οτι δεν έχεις! Είναι πολύ όμορφα!!

    Φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φιλιουλα,τινα πω...πως καταπονηθηκε η μεση απο λαθος στασεις,στη προσπαθεια δημιουργιας του χριστουγεννιατικου κουτιου;Να πω χαλαλι, γιατι βγηκε υπεροχο;Περαστικουλια,πρεπει να σταθεις ορθια ..μερες που ερχονται!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Περαστκά σού εύχομαι Φιλία μου!Σού εύχομαι γρήγορα καλά!!Τό κουτάκι σου είναι πανέμορφο!!!Καί τά ημερολόγια σου φανταστικά!Τά μπουκαλάκια σου σκέτη γλύκα!!Τέλεια όλα!!Καλό Σ/Κ σού εύχομαι!!Πολλά φιλάκια!(Σέ ευχαριστώ γιά τό σχόλιό σου!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περαστικά Φιλια μου, ατιμη αυτη η μέση, προσπάθησε να ξεκουραστείς!
    Οι δημιουργίες σου είναι εκπληκτικές, το αλεξανδρινο είναι ένα φυτο που αγαπώ πολύ, καθε χρονο στολίζει το σπίτι μας αν και ποτε δεν έχω καταφερει να το κάνω να ζησει ως τα επόμενα Χριστούγεννα...
    Διαβασε εδω μια πολύ τρυφερη ιστορία:
    http://akrasakis.blogspot.gr/2011/12/blog-post_9236.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Περαστικά σου Φιλία και να προσέχεις! Πάντως δύσκολα με πείθεις ότι δεν έχεις διάθεση, με τόσο όμορφες κατασκευές! Μάλλον απλά δεν προλαβαίνει να μείνει τίποτα σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πω, πω!!! Αξιοθαύμαστα είναι όλα!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μα τι υπέροχες χριστουγεννάτικες κατασκευές!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Oλα ανεξαιρετως τα εκανες φανταστικα!Γεια στα χερια σου!!!Φιλια Αναστασια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ελπίζω μέχρι σήμερα να έχει φύγει εντελώς ο λουμπάγκος!
    μου άρεσε πολύ το ξύλο κοπής-ημερολόγιο!
    καλό σαββατοκύριακο φιλία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περαστικούλια Φιλιά μου!!!! Δύσκολη η μέση και πρέπει να προσέχεις!!! Το αλεξανδρινό, στόλισε μοναδικά τις δημιουργίες σου που αν και καθόλου ορεξάτη τις έκανες υπέροχες!!! Σε φιλώ, καλό ΣΚ να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ καλή μου Φιλία τι έπαθες! Περαστικά σου γλυκιά μου! <πολύ όμορφα τα δημιουργηματα σου...<κοίτα να ξεκουραστείς τώρα φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τέλειες οι δημιουργίες σου γλυκιά μου!!Μπράβο!! Περαστικά για τη μεσούλα σου!!Ξεκούραση και ξάπλα!!! φιλάκια και καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δουλεύ εις με πολύ προσοχή και επιμέλεια τα έργα σου είχα την ευκαιρία να τα δω από κοντά και ήταν όλα άψογα....Οι νέες σου δημιουργίες, ειλικρινά, είναι η χαρά των ματιών ,υπέροχα όλα διότι είναι πολύ προσεγμένα,δεν ξεχωρίζω κανένα,όλα μου αρέσουν πάρα πολύ!!!Καλό σου ξημέρωμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Υπέροχες οι δημιουργίες όπως πάντα!!!!!!Το σπιτάκι σου είμαι σίγουρη ότι είναι στολισμένο και μάλιστα πανέμορφο!!!!Τυχερός ο εγγονούλης για τα δωράκια του παζαριού!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Lovely works!!!
    Have a wonderful weekend! and my g+...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Και του χρόνου με υγεία, χαρά και ..δημιουργία !!!! Είναι όλα απίθανα!! Καλή Κυριακή να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ★ ♫♫
    O Natal é mágico!
    Trabalhos muito lindos.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❊..(
    ✿.(,)
    ❊|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    ✿|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    ❊|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    ✿%¤ª“˜¨¨☆☆☆☆
    ❊#ª“˜¨ ☆☆☆☆☆

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ! ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Περαστικά σου και τί πανέμορφες δημιουργίες!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλία μου , η γ κλήρωση του χριστουγεννιατικου πανηγυριού του Stars and icicles τελείωσε , πέρασε να πάρεις το βραβειάκι συμμετοχής και αν θες μου στέλνεις την διεύθυνση σου στο katitimou@gmail.com για να σου στέιλω ένα συμβολικό δωράκι σε ευχαριστώ καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φαντάσου να ήσουν και καλά δηλαδή τι θα έφτιαχνες!!!!
    Είναι όλα καταπληκτικά!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Άργησα να έρθω και πιστεύω να είσαι καλά τώρα!
    Έφτιαξες πάλι τόσο όμορφα πράγματα!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα, φιλάκιαααα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι όλα τόσο όμορφα!!!Περαστικά σου εύχομαι και καλές γιορτές!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Tα πιο ομορφα Χριστουγεννα ευχομαι να περασεις κοντα μ αυτους που αγαπας και οτι ποθησεις να'χεις.ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ .Χρονια πολλα γεμάτα υγεια και του Χριστου η γέννηση ας μας φέρει ευτυχια!!!!
    Περαστικα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Φιλία μου, άργησα να περάσω κι από εσένα κι ελπίζω στο μεταξύ να σου έχει περάσει το λουμπάγκο. Να προσέχεις τώρα τις κινήσεις σου.
    Δεν ξέρω τί λες για τις πατίνες (προσωπικά δεν έχω καταφέρει και πολλά πράγματα) αλλά το κουτί σου με την Poinsettia με γοήτευσε! Είναι πανέμορφο! Με το δίκιο της το λιμπίστηκε και το πήρε η κορούλα σου.
    Αλλά και τα μπουκάλια και το ημερόλογιο είναι εξ ίσου όμορφα και στα αγαπημένα μου χρώματα.
    Φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Φιλία μου, είναι μαγικά αυτά που φτιάχνεις, πανέμορφα, αλλά τρελάθηκα πολύ με τα μπουκάλια σου!!!
    Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη!

    ΥΓ. Πέρνα από το "σπίτι" μου, κάνουμε ανταλλάγή δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αχ πως μου αρεσει αυτο το φυτο! Και οι δημιουργιες σου πολυ ομορφες.Καλη χρονια να εχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;