Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Τέταρτος κουμπαράς.... ουάου!!!!!!

Τα κατάφερα, κορίτσια.......
Έκανα και τέταρτο κουμπαρά!
Είναι ξύλινος, αγορασμένος, με κρακελέ και decoupage.
Το φιογκάκι μπήκε για να κρύψει το κενό που υπήρχε σε κάποιο σημείο, μεταξύ καπακιού και σώματος (δεν το πολυέκρυψε!) .
Το λουλούδι που βλέπετε δίπλα είναι μια μισοτελειωμένη άσκηση της Κυρίας μας την οποία δεν τολμώ ούτε να συνεχίσω, ούτε φυσικά να αναρτήσω!!!! Μη με μαρτυρήσετε......

.... Και συνεχίζω ακάθεκτη με τους κουμπαράδες αλλά και με το bazaar της δράσης για τα παιδιά!!!!
Σας γλυκοφιλώ

62 σχόλια:

  1. Πολύ κλασσάτοι οι κουμπαράδες σας Κυρία μου....θα προορίζονται μαλλον δια ρομαντικάς κυρίας που θα μαζεύουν σιγά σιγά το ποσό για το...κομμωτήριο, να βάψουν μια ρίζα ας πούμε χα χα χα...καλημέραααα...φιλιάάάάάά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα! Πανέμορφος και αυτός ο κουμπαράς σου! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΦΙΛΙΑ!!!
    ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΕΙΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!
    ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΑΝΤΩΣ Ο ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίος ο κουμπαράς σου!! Φθινωπορινός!!!
    Καλή Κυριακή και καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα!!!πολύ όμορφος κουμπαράς!!! όσο για το κενό..πολλοί θα το δουν λίγοι θα το προσέξουν!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αφησες τα μολυβια και τα χαρτια σου για να κανεις κουμπαραααα??ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΙΙΙ...γι αυτο κολλησε το επος?χαχαχα
    Παρατατα ολα και γυρνα στο 15συλλαβο σου!!!!
    (πανεμορφος κουμπαρας δε λεωωω αλλα να βαζουμε σε σειρα τις προτεραιοτητες μας χαχαχαχαα)
    πολλααααααααααα φιλιααααααα και να εχεις μια υπεροχη ποιητικη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΙ Μισυρλουμου πες τη τα η κορη γενναει και εκεινη φιαχνει κουμπαραδες αντε Φιλίω μου να τελειώσουμε την μια δουλεια και μετα πιανουμε την άλλη...χι..χι.. όλα μαζί θα τα κάνεις καλέ;;;

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η δουλειά σου,έγινε καταπληκτικός!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πάρα πάρα πολύ ωραία δουλειά!!!!!!
    πολλά φιλιάαααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφος κουμπαράς! Με φθινοπωρινή αλλά όχι "θλιμμένη" διάθεση!! Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφος ο κουμπαρας σου,εύχομαι να είναι πάντα γεμάτος..Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πανέμορφος κουμπαράς!!!!!!!! Για κυρίες των ΒΠ που λέει και η κυρία μας!!!!!! Φιλιά πολλά καλή εβδομάδα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΙΤΑ , ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΘΑ ΣΥΝΘΕΤΗΣ , ΤΗ ΜΕΡΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ!!!!
    ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΠΟΝΕΜΕΝΟΣ!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΠΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τέλειος ο κουμπαρούλης!!! Έφτιαξες κι εσύ βλέπω αρκετούς!!! Φαντάσου να μην είχες και την ποιητική απασχόληση!χαχα...Είδα και το λουλουδάκι μου... μη νομίζεις πως δεν το κατάλαβα!Άντε και στα υπόλοιπα ζωγραφικά μαθήματα. Φιλιά πολλά!!!Α ο κέρσοράς σου μου τη βάρεσε σήμερα...εκτός από τα γράμματα κουβαλάει και κάτι άλλο και με ζάλισε...χαχα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολυ ομορφος και φθινοπωρινος!!! μπράβο σου,φιλια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ω τι κουτι,κουτι ω τι κουτι, κουτι
    καινουριος κουμπαρας μ αγαπη εχει φτιαχτει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Άντε, με το καλό και στον δέκατο τέταρτο! Όμορφος και με φθινοπωρινά χρώματα, θα μπορούσε να σταθεί οπουδήποτε!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Περνω οπως παντα για να ευχηθω να εχεις εναν ομορφο μηνα απο αυριο με υγεια -χαμογελα και λιγοτερα προβληματα.Να εισαι καλα.Πολυ ομορφος!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολλάπλασιάζονται τσάκα τσάκα-)))
    και αυτός είναι υπέροχος!!!!Μπράβο(χειροκρότημα)
    πολλά φιλιά και καλό βράαααδυυυυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είσαι ασίγαστη αγαπητή μου,με ρίζα ή χωρίς κάνεις θαύματα μ ό,τι κι αν καταπιαστείς!!!
    Καλό Μήνα Φιλία μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βρε, κοπελιά, άσε και κανά τάλαντο για τους λοιπούς ! Μα σε όλα να ξεχωρίζεις ; Σε όλα ; Και τώρα που άφησες το πινέλο πιάσε την πένα, γιατί έχουμε κι άλλες δουλειές, ε ;;; Φιλιά πολλάαααα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γενήσαμε η ακομα οχι εσύ παιδί μου για την κόρη λέω... Φωτεινούλα χι.χι..

      Διαγραφή
    2. Ρουλάκι, νομίζω ότι γεννήσαμε, αλλά δεν ξέρω ακόμα, τί κάναμε !

      Διαγραφή
  21. Φιλία μου τι όμορφος κουμπαράς είναι τούτος! Μπράβο σου! Με εκείνο και με το άλλο σε έχασα βρε παιδί μου!τι σου είναι τα μωρά!τρέχω κ δε φτάνω!!!πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟΣ ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΥΜΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομορφος ο κουμπαρας σου Φιλια μου!!!!Καλο μηνα να εχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλό μήνα!!σκέτη γλύκα ο κουμπαράς!!!
    Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφοι όλοι οι κουμπαράδες σου Φιλία μου γλυκιά!!! Ειδικά ο καινούργιος σου με τον κοκκινολαίμη, τέλειος!!Μην αγχώνεσαι καλή μου, έχουμε ακόμα καιρό...φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μού αρέση πολύ ο κουμπαράς σου Φιλιά!Πολύ όμορφο μοτίβο!Καλό μήνα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κοιτα που ήρθα στη θέση μου να σου πω...οτι πολύ ομορφος οπως σου ειπαν και τα αλλα κορίτσια ειναι ο κουμπαρας σου Φιλιώ μου..οχ!!!..μας εμεινε θαρρώ το Φιλιώ...εν ταξει τωρα βρήκες τον τροπο θα κανεις πολλούς αλλα πιασε και κανενα στιλό..μειναμε πίσω και εγώ αυριο θα δώ τι θα γραψω ..το παιδί τι θα ειναι;;ξέρεις;;; χι..χι.. φιλάκια πολλα..Καλό μηνα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μα εσύ εξελίσσεσαι με καταπληκτικούς ρυθμούς!Τι ομορφιά πάλι είναι ετούτη εδώ!!! Και ταιριάζει και με την εποχή!
    Καλό Οκτώβρη να έχεις Φιλία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ πολύ όμορφος!!!!!καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραίοι οι κουμπαράδες!Προσεγμένοι και σικάτοι!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. A!Και σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!Πολλά φιλιά και κάλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό μήνα με όμορφες και χαρούμενες δημιουργίες να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Φιλια καλο σου μηνα και δημιουργικο
    πολυ ομορφοι ολοι οι κουμπαραδες σου
    να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλο μηνα!Μας επισκεφθηκατε κυρια μου στο καινουριο μας blog?
    Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ειναι καταπληκτικος φιλια μου!!!
    καλο σου μηνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τώρα που πήρες φόρα , ποιός να σε σταματήσει!!!
    Ένας Φαληρέας μήπως;
    Μία Μελίτη ίσως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Τι να πω τώρα γι' αυτό! ΑΨΟΓΟ ασφαλώς!!!! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ευλογημενο Μηνα..να σαι καλα φιλη..πανεμορφος ο κουμπαρας..να περνας ομορφα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Υπέροχος κουμπαράς..θαυμάσια ρομαντικά χρώματα γλυκιά μου.Ακόμα μια φορά ευχαριστώ για τη παρουσία σου δίπλα μου αυτό το καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. δεν λέω πλέον γιατί κάθε φορά με καταπλήττεις
    τρέξε φιλενάδα σου έχω κέρασμα καλό μήνα σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ειναι πανεμορφος. Μαρεσουν τα χρωματα και τα ρομαντικα σχεδια. Το γαλαζιο φιογκακι υπεροχο κι αυτο και στη σωστη θεση!

    Εισαι καταπληκτικη, και εξαιρετικα δημιουργικη.

    Μαρεσει πολυ το μπλογκ σου!!!!!

    Καλη νυχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πάρα πολύ όμορφος έγινε Φιλία!!!
    Καλό μήνα να έχεις, καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Πολυ΄πολύ όμορφος .Ωραία χρώματα κι αυτό το κρακελέ πολύ του πάει. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Τρελλαίνομαι γιά τέτοια μοτίβα ! Πολύ όμορφος έγινε κι αυτός ο κουμπαράς ! Και το φιογκάκι του τέλειο ! Ημουν σίγουρη ότι σου είχα αφήσει σχόλιο στον προηγούμενο αλλά δεν το έβλεπα τώρα και σου ξανάγραψα.
    Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Φιλία μου και μιλήσαμε έστω και για λίγο. Ελπίζω να ξαναβρεθούμε!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Απίθανος είναι!Λατρεύω και το σχέδιο πάνω του μα και το οτι είναι ξύλινος!Μπράβο!Φιλάκια και καλή συνλεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Φιλία μου ήταν να μη πάρεις φόρα εσύ τώρα που πήρες ποιος σε πιάνει χα χα!!!Υπέροχος και αυτός ο κουμπαράς!!Τέτοια βλέπω και ακόμα δεν έχω τολμήσει να φτιάξω.Θα το προσπαθήσω όμως γιατί είναι για ιερό σκοπό!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. κουμπαρα κανουμε λεφτα για να του βαλουμε που θα βρουμε δεν ξερω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Οι στίχοι σου μαγευτικοί με χιούμορ και ουσία,
    κι ο κουμπαράς σου εξαίσιος με τέλεια εργασία !!!

    Φιλία μου, απόλαυση να σε διαβάζω αλλά και τα έργα σου χάρμα οφθαλμών, ο κουμπαράς με τον κοκκινολαίμη μου έκλεψε την καρδιά...είναι υπέροχος !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Πόσους θα κάνεις χρυσό μου?
    Η αλήθεια είναι ότι τους κάνεις
    υπέροχους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μαναράκι μου...καλησπέρα...όλα ΟΚ...συνδέθηκα...πάρε φιλάκι ..πάω να ψαχουλέψω να δω τι έχεις φτιάξει...όμορφος κουμπαράς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Πολύ όμορφο Φιλία μου. Έχει τέλεια χρώματα!
    Καλή κυριακή να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Muito fofo! Super decorativo!
    Bom domingo!
    Boa semana!

    °º✿♫
    °º✿ Beijinhos do Brasil!
    º° ✿♥ ♫° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Αυτός δεν είναι κουμπαράς καλή μου,αυτό είναι κομψοτέχνημα!
    Έτσι μούρχεται να τον γεμίσω με......εδώ είναι το πρόβλημα!
    Τι να βάλω στον κουμπαρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Φιλία μου τι όμορφος ο κουμπαράς σου!!! Και ξύλινος παρακαλώ. Το λέω, γιατί έχω μια αδυναμία στο ξύλο, και ό,τιδήποτε φτιαγμένο από ξύλο.
    Μπράβο σου Φιλία μου, για το έργο τέχνης.
    Πολλά φιλιά!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Beautiful work, as always!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Σ'ευχαριστώ πολύ!!!Τον ομορφότερο κουμπαρά σου για το δημιουργικό μου Giveaway!!!Καλή σου επιτυχία!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ιδιαίτερος και αυτός και με πολύ δουλειά !!!Οσο για το λουλούδι τσιμουδιά δεν θα βγάλουμε!!Οχι και να σε καρφώσουμε και μας θυμώσεις και δεν ξαναγράψεις δεκαπενασύλλαβο!!Είσαι θεά γλυκιά μου !!!!!!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Πάρα πολύ όμορφος όμορφα χρώματα μπράβο σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;