Σάββατο 16 Ιουλίου 2011

Είμαι crafter; Πάντως, προσπαθώ.

Είναι πολύ λίγος καιρός που άρχισα να ασχολούμαι με χειροτεχνήματα. Πάντα μου άρεσε να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου αλλά δεν ξεκινούσα. "Εσχάτως", το τόλμησα επιτέλους.
Ψάχνοντας στο internet, κάπου ανακάλυψα ότι υπάρχει μια τέχνη που λέγεται decoupage, ψάχνοντας
είδα πώς γίνεται περίπου, έφτιαξα δύο τσίγκινους δίσκους μάλλον χάλια, μου άρεσε όμως η απασχόληση και συνέχισα. Να ένα ξύλινο "καρδάρι" - αυτό πέτυχε και το καμαρώνω -, να μια θήκη για χαρτομάνδηλα - αυτή έτσι κι' έτσι - ώσπου ψάχνοντας πάλι βρήκα και μια άλλη τέχνη που λέγεται χαρακτική σε γυαλί. Εκεί, κόλλησα.Ό,τι γυαλικό υπήρχε στην κουζίνα μου χαράκτηκε. Αποκλείεται πια να πιεις ένα ποτήρι νερό σε "δεύτερο" ποτήρι! Όλα χαραγμένα, όλα έργα τέχνης!!!
Τέλος πάντων, πότε με χαρακτική πότε με decoupage, βελτιώνομαι σιγά σιγά ως "καλλιτέχνης" και είμαι πολύ περήφανη.
Και πάλι ψάχνοντας, ανακάλυψα πως υπάρχει μια τεράστια blogoπαρέα από χειροτέχνες, κυρίως γυναίκες, είδα καταπληκτικά έργα τους, αριστουργήματα θα τα αποκαλούσα, και έπαθα σοκ. Μ' έπιασε μια κατάθλιψη, ένα "κάθισμα" άλλο πράμα. Το πόσο θάθελα να κάνω κι' εγώ τέτοια έργα
δε λέγεται. Αλλά δεν είναι μόνο η επιδεξιότητα. Είναι η έμπνευση. Να βλέπεις ένα "σκουπιδάκι" και αμέσως να το φαντάζεσαι μεταμορφωμένο σε μια υπέροχη σύνθεση. Ε, αυτό δεν τόχω, το μόνο που μπορώ είναι να αντιγράφω εμπνεύσεις άλλων. Ευελπιστώ να το αποκτήσω με τον καιρό και με τη δουλειά.
Μόλις σήμερα, ανακάλυψα πως μπορώ να δημιουργήσω κι' εγώ ένα blog και το έκανα. Θα με δεχτείτε στην παρέα σας; Θα με μάθετε πώς να προχωράω βήμα βήμα; Σας ευχαριστώ εκ των πρωτέρων.

Και λίγα λόγια για μένα:
Είμαι παντρεμένη, μητέρα δυο υπέροχων κοριτσιών, επίσης παντρεμένων και γιαγιά τριών πιο υπέροχων εγγονιών. Ένα αγόρι 10 ετών και δυο κοριτσάκια 6 και δυόμισι.
Τα παιδιά έφυγαν, στο σπίτι είμαστε πια μόνοι με τον άντρα μου, ε, είπα να γίνω καλλιτέχνης, να τους κάνω δωράκια απ' τα χεράκια μου.
Ε, αυτά. Δεν έγραφα και ποτέ καλές εκθέσεις, ευχαριστώ για την υπομονή σας να με διαβάσετε και ελπίζω να γνωριστούμε καλύτερα (όταν μάθω πώς λειτουργεί το blog μου!).
Φιλία

10 σχόλια:

  1. Γεια σου, Φιλία, και καλή αρχή στο διαδικτυακό σου ξεκίνημα! Μπορεί να μην έγραφες καλές (τυποποιημένες) εκθέσεις όπως λες, αλλά ο τρόπος με τον οποίο αυτοσυστήνεσαι με κέρδισε με την αμεσότητα και τη ζωντάνια του! Καλή αρχή και πάλι και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ναι! κι εμένα μου αρέσεις ...και ξέρεις προσπαθώ κι εγώ για το μπλοκ μου δεν είσαι η μόνη...μου άρεσε πολύ το μπουκάλι και τα ποτήρια σου Αχ! κάνε μου μαθήματα ! να μας λες και πως τα φτιάχνεις βήμα βήμα με τα υλικά τους για τις πιο άσχετες όπως εγώ... Θα περνάω να σε βλέπω ...καλές δημιουργίες... Τζένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς όρισες στην παρέα!!! Τα ποτήρια σου είναι τέλεια!!! Πρώτα φυσικά, όχι δεύτερα! χαχαχα!! Και τα ρολόγια σου απίστευτα!Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα Κωνσταντίνα μου. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Θα τα λέμε.
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΜΠΛΟΚΟΠΑΡΕΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ!!!!!!!!
    ΑΦΟΥ ΚΙ ΕΣΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΕΙΣ ΜΕΡΙΚΑ,ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΚΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΔΕΙΣ Η ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΔΕΣ ΟΤΙ ΒΑΖΟΥΜΕ ΒΗΜΑ ΒΗΜΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!!!!!
    ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΠΟΤΗΡΙΑ ΒΓΑΛΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΟΔΗΓΙΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ρένα μου, καλημέρα και καλώς σε βρήκα.
    Σ' ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και τα καλά σου λόγια. Μου δίνεις κουράγιο. Ξέρεις, όταν φτιάξω κάτι και το αποτέλεσμα δε μου αρέσει, απογοητεύομαι και σταματάω τις προσπάθειες. Αυτή τη στιγμή είμαι σ' αυτή τη φάση!!!
    Σε παρακολουθώ με ευλάβεια, θέλω όλα να τα φτιάξω κι' εγώ.... Θα δείξει.
    Ασφαλώς και θα κάνω ανάρτηση για τα ποτήρια. Να δω αν θα το καταφέρω με τον blogger!!!!!!!
    Φιλάκια
    Φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΩΡΑΙΑ , ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ!!!!!!!
    ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ!!!!!!!!!
    ΚΙ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕ ΠΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ Η ΜΙΣΙΡΛΟΥ!!
    ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΡΩΤΑΣ!!!!!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
    ΚΑΝΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΠΛΟΚ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΜΑΘΟΥΝ.
    ΜΠΛΟΚ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ , ΞΕΡΕΙΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα. Πρώτα να σου πω πως είσαι η δεύτερη Φιλία που γνωρίζω (η πρώτη είναι η αδερφή του άντρα μου!). Το όνομά σου υπέροχο! Από όλα όσα είδα και διάβασα φαίνεσαι κι ένας υπέροχος άνθρωπος. Τι πιο όμορφο από την τέχνη και την δημιουργία...Εγώ είμαι ζωγράφος και λιγότερο χειροτέχνης αλλά όλοι μαζί είμαστε καλλιτέχνες. Εδώ θα σε βοηθήσουν πολύ με τις κατασκευές κι εγώ όσο μπορώ στο δικό μου κομμάτι.Όσο για τα τεχνικά αυτά τα μαθαίνουμε όλοι σιγά σιγά και βοηθάει ο ένας τον άλλο. Πρόσεχε όσο μπορείς τις φωτογραφίες σου. Αν θέλεις επισκέψου την σελίδα http://www.nerokota.com/ και ζήτα να παρουσιάσουν το blog σου για να σε μάθουν περισσότεροι. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν θέλεις βγάλε και την λεκτική επαλήθευση γιατί καθυστερεί τα σχόλια και δεν προσφέρει κάτι σημαντικό. Πήγαινε ρυθμίσεις-σχόλια και εκεί που λέει για την λέξη επαλήθευσης βάλε όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Φιλία μου καλώς ήρθες στον κόσμο του μλόκ..εγώ μόλις διάβασα την ιστορία σου και είδα και τα έργα σου και πολύ μου άρεσαν!!! Ειδικά η χαρακτική είναι τελεια....είσαι μια πολύ δραστήρια μαμά - γιαγιά και χαίρομαι να γνωρίζω τέτοιους ανθρώπους!!! Εδώ όλοι κάνουν όμορφα πράγματα και όλοι μαθαίνουν από όλους...τουλάχιστον έτσι μου δίδαξε η μικρή μου πείρα εδώ μέσα! Να χαίρεσαι την οικογένεια σου και καλή δημιουργική συνέχεια!!! ΑΑΑ να επισημάνω ένα blog που έχει χρυσές συμβουλές για bloggers όλων των επιπέδων εμένα με έχει βοηθήσει απίστευτα και είναι το εξής : http://www.bloggertips.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τι δηλαδή.... εγώ ασχολίαστη θα μείνω;;;